Handle inn allerede nå?

Solskinn2018

Flørter med forumet
Hadde dere begynt å handle allerede nå om dere kom over noen bra tilbud?
På ting som bilsete, vogn, vugge osvosv.

Har begynt å snike litt på utstyr, da vi sitter igjen med minimalt fra vesla var baby. Tenker jo at tilbud vil alltid komme, og vi har jo god tid- Men hadde været litt deilig å spedd det litt utover, både økonomisk og tidsmessig.
Meeen, er vel uansett lurt å vente noen uker til, til man hvertfall har bikka 12 uker :)

Jeg har kjøpt en vugge fra Stokke, men det er fordi ei ikke så langt unna solgte den nesten ubrukt til 2000 mindre enn i butikk - så det var for bra til å la gå!

Ellers har jeg kjøpt et bæresjal, det var også utrolig bra pris. Jeg skal kjøpe vogn brukt nå i juni, den jeg vil ha er det ikke ofte at selges brukt i nærområdet mitt, så jeg må bare slå til.

Bilstol og alt annet ventet jeg med til i høst, er både black friday og januarsalg før termin så jeg tenker å få tak i det jeg trenger da!

Sist kjøpte jeg ikke noe før etter OUL. Tenker at det er så trist å sitte med huset fullt av barneutstyr hvis det skulle gå galt [emoji26] da tenker jeg at det er bedre å spare litt hver mnd til det nærmer seg litt mer. Da får man jo spredd det økonomiske utover.

denne gangen har jeg det meste fra før, trenger bare litt ulltøy i de minste str og evt litt nytt som ikke er rosa hvis vi får en gutt. Men det må jo uansett vente til etter OUL så vi vet kjønn.

Her var det opphørssalg på en babybutikk så da kjøpte jeg bæresele, babycall og bilstolpose på 40%. Om dette ikke skulle gå så tror jeg det skal være greit å selge igjen:)

Vi venter nok med det lille vi trenger til etter sommerferien. Har ikke snakket så mye om det egentlig, og så er det jo jul før termin også så noe kan vi sikkert ønske oss da.

Her venter vi med å handle til vi vet kjønn!
Kommer det en gutt til har vi masse guttegreier, kommer det en jente ønsker jeg meg litt mere feminine ting, i tillegg til det som brukes etter storebror!
[emoji5][emoji173]️

Er det noen som har erfaring med Stokke Sleepy? Har funnet den til 4000kr med alle utbyggingsdeler, men siden vi ikke har fortalt om graviditeten til noen enda kan jeg ikke spørre de jeg kjenner om erfaringer :P

Jeg mistet min en dag gamle perfekte baby, man vet aldri hva som skjer her i livet, man kan miste ett friskt barn, og man kan miste de i magen... Syns du bare skal handle og kose deg med det, det er en opplevelse det også. Og om noe skulle skje så er det bare en god ting å ha de fine minnene og ting som neste mann kan arve. Kjøp det lm du kommer over noe du ønsker deg, ha god samvittighet og bare nyyyyt hver dag som gravid. Nå har du babyen heeeelt for deg selv :)

Ettersom vi har en 1åring, så har vi mye av utstyret vi trenger. Men skulle det mot all formodning bli jente, så må vi handle klær og sånn da.. :p

Back
Topp