♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja. Glad han ikke trenger sterkere medisiner, enda i alle fall.

Fire minutter er lenge det, men to av dem snakket jeg vel i telefonen og så skulle hun gi ham beskjed om å pakke sekken og gjøre seg klar så jeg var i det hele tatt overrasket over at han var klar. Trolig har han vel gått og pakket når han hadde bedt henne ringe. For han visste jeg er hjemme og ar han uansett minimum kunne få gå hjem om jeg ikke var det. Han har jo nøkkel.

Som han forøvrig glemte å bruke når vi i går morges øvde på "de voksne drar først" i det jeg var klar 7.45 og han går 8 så da leste han med stoppeklokke 7.48 for å kle på seg og gå. Jeg var hjemme 8.10 så det sto ikke lenge åpent men dette fortalte meg at vi skal øve flere ganger før vi reelt drar på jobb før ungene går på skolen...

Det øver vi også på nå![emoji2] glemmer å låse innimellom ja...[emoji849]

Så godt da[emoji4] man er ingen veldig god mamma med alt for lite søvn.
Greit og ha en utvilt mann og ja[emoji6]
Mhm og om jeg legger godviljen til fikk jeg sove kanskje halvannen time [emoji42]

Håper du har hatt en fin natt[emoji2]
Har ikke hatt en fin natt dessverre.

Mareritt, rare drømmer og opp to ganger for å tisse....
Men det positive er at jeg alltid får helt snåle drømmer når jeg er gravid! :smiley-bounce012 4 dpo. Så spent på om det klaffer!

Nå har jeg laget klar middag til sambo og dattera vår til de kommer hjem i ettermiddag! :) Så blir det ikke så travelt for dem når de skal bort.

Drar selv på jobb om en halvtime, så blir det rett på aktivitet med jenta, og deretter trening.
Ha en fin dag! :)

Okei . Pleier hun sove stortsett hele natten?:)

Med unntak av at hun våkner på kvelden, og av og til en gang på natta for å ammes, så sover hun tort sett bra på natta ja. Men skikkeli trøtt nå. prøvde å legge henne så hun lå bedre. da satte hun seg opp, så på meg, la seg inntil meg og sovnet igjen...

Back
Topp