Søskenvogn?!?

Mirari

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Noen tanker?
Bruker fortsatt vogn til mellomste (nærmer seg 3 år når lillebror kommer), hun er egentlig ikke noe glad i det og jeg har hele tiden tenkt at jeg skal slippe å kjøpe søskenvogn men så er jeg blitt så usikker!
Kanskje det kunne vært greit med en allikevel? Hun er flink til å gå selv, men hun stikker litt for lett av når hun ikke sitter fast i en vogn [emoji28]
Og kanskje blir hun veldig liten igjen når lillebror er kommet?

Noen erfaringer? [emoji4]

Eldsta var 20mnd når lillebror kom og vi har aldri brukt søskenvogn. Brukte sele til eldsta når vi hadde det travelt eller skulle mye fram og tilbake, ellers kunne hun sitte i vogna når hu var sliten så hadde jeg lillebror i sjal.

Eldsta var 20mnd når lillebror kom og vi har aldri brukt søskenvogn. Brukte sele til eldsta når vi hadde det travelt eller skulle mye fram og tilbake, ellers kunne hun sitte i vogna når hu var sliten så hadde jeg lillebror i sjal.

Det var lurt å eventuelt bære minste :)

Min var "bare" 2.5 år, og var egentlig flink å gå. Men er innmari glad for at vi kjøpte søskenvogn :D har brukt den kjempemye.

Her var storebror 2år og 4mnd når lillebror kom. Vi har ikke hatt søskenvogn og har heller ikke savnet det.. Vi har hatt søskenbrett som han kan stå/sitte på ved behov :) Det er lett å klikke av når han ikke trenger det :)

Vår midt i mellom var under halvannet år npr minstemor kom, likevel var jeg usikker på om drt var nødvendig med søskenvogn. :-p vi skal selge søskenvognen nå å han er fortsatt ikke tre år :-)

Noen tanker?
Bruker fortsatt vogn til mellomste (nærmer seg 3 år når lillebror kommer), hun er egentlig ikke noe glad i det og jeg har hele tiden tenkt at jeg skal slippe å kjøpe søskenvogn men så er jeg blitt så usikker!
Kanskje det kunne vært greit med en allikevel? Hun er flink til å gå selv, men hun stikker litt for lett av når hun ikke sitter fast i en vogn [emoji28]
Og kanskje blir hun veldig liten igjen når lillebror er kommet?

Noen erfaringer? [emoji4]

Hva med å spørre Barnas hus om råd?
De har nettmøte i morgen, men du kan allerede nå stille spørsmål nå :)

Trykk her for å komme til nettmøte

Back
Topp