Når er symptomene verst?

Duracelldamen

Blir kjent med forumet
Store sutredagen i dag, jeg har gått voldsomt kvalm siden uke 5, 9+1 i dag, og nå er jeg så sliten og lei at jeg ikke vet hvor jeg skal snu meg. Jeg teller ned mot uke 12 hvor de fleste sier det skal bli bedre, men når opplevde dere "bedring" i første trimester?

Samme her.. Helt usannsynlig kvalm og sååå lei! Kan ikke huske at det var sånn sist, så har dessverre ikke svar på akkurat det du lurer på. Kvalmetoppen var i uke 6 og jeg glemte folaten min noen dager. Ble da et ørlite hakk bedre. Tok den igjen og ble sykt kvalm etterpå og fant ut at jeg tror den bidrar til å øke kvalmen om jeg tar den på morgenen/ dagen. Kan være tilfeldig eller innbildning altså, men verdt å prøve å ta den før sengetid om det kan hjelpe litt. Vi får krysse fingrene for at det letter litt snart ♡

Samme her.. Helt usannsynlig kvalm og sååå lei! Kan ikke huske at det var sånn sist, så har dessverre ikke svar på akkurat det du lurer på. Kvalmetoppen var i uke 6 og jeg glemte folaten min noen dager. Ble da et ørlite hakk bedre. Tok den igjen og ble sykt kvalm etterpå og fant ut at jeg tror den bidrar til å øke kvalmen om jeg tar den på morgenen/ dagen. Kan være tilfeldig eller innbildning altså, men verdt å prøve å ta den før sengetid om det kan hjelpe litt. Vi får krysse fingrene for at det letter litt snart ♡

Godt å høre at vi er fler som har det på samme måten i hvertfall :) Folaten min har jeg ikke sjans til å få i meg på dagtid, så det er en slosskamp hver kveld i steden for å klare å holde på den:p klarer hverken jobbe eller bevege meg så nå håper jeg det roer seg snart

Her ble det bedring når uke 10 kom :)
Har hørt at man får en dupp i hormonene rundt uke 10.
Da kan de værste symptomene gi seg, og det er også normalt med en bitte liten blødning rundt denne tiden

Jeg har vært sinnsykt kvalm i over 3 uker, men har hele tiden håpet om at det skal lysne snart... er i uke 8 nå :)

Jeg er 7+1 og er helt sjakk matt av kvalmen. Håper virkelig dette gir seg snart!!:hungover:

Var kvalm fra uke 6-8 og nå har det stort sett gitt seg helt :-) med unntak hvis jeg blir veldig sulten, men sånn er jeg om jeg ikke er gravid også ;)

Sist svangerskap sluttet jeg å være kvalm omtrent på dagen 12 uker (det var julaften). Var kjempeuggen dagen før, så gikk veldig kjapt over.

Jeg var kvalm fra uke 6/7 og til og med uke 8. Nå er jeg 9+6 og det har bare trøttheten som symptom (og bilsyke hvis mannen kjører).

Jeg er 10+1 idag og igår var første dagen jeg ikke strøyk med av kvalme! Krysser fingra for at det fortsetter [emoji1][emoji1365]

Med mine andre to var det værst mellom uke 6 - 8. I morgen er jeg 9 uker så da håper jeg det snart går over....

Godt å høre at vi er fler som har det på samme måten i hvertfall :) Folaten min har jeg ikke sjans til å få i meg på dagtid, så det er en slosskamp hver kveld i steden for å klare å holde på den:p klarer hverken jobbe eller bevege meg så nå håper jeg det roer seg snart

Plutselig, helt ut av det blå, så gav den værste kvalmen seg på tirsdag, så nå har jeg vært overveldet av god form i 2 dager. Krysser alt jeg har for at det varer! Blir ille når jeg ikke spiser og er plutselig veldig sulten. Er 9+6 i dag, så det er håp for deg også snart! :)

Plutselig, helt ut av det blå, så gav den værste kvalmen seg på tirsdag, så nå har jeg vært overveldet av god form i 2 dager. Krysser alt jeg har for at det varer! Blir ille når jeg ikke spiser og er plutselig veldig sulten. Er 9+6 i dag, så det er håp for deg også snart! :)

Åh så godt å høre! unner deg det :) de satte meg på kvalmestillende i går, men forøvrig merker jeg ingen forskjell :hungover: Krysser fingrene for denne 10ukers endringen som mange merker, da er det bare noen dager igjen!

Her ble det bedring når uke 10 kom :)
Har hørt at man får en dupp i hormonene rundt uke 10.
Da kan de værste symptomene gi seg, og det er også normalt med en bitte liten blødning rundt denne tiden

Det er godt å høre! og faktisk kjekt å vite om det med blødning så er man forberedt hvisomatte:)

Back
Topp