>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hørtes mye koseligere ut [emoji39] Kos dere masse [emoji274]Nei, fri. Vi skal på akvariet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes mye koseligere ut [emoji39] Kos dere masse [emoji274]Nei, fri. Vi skal på akvariet
Vel, haster ikke egentlig. Snart ferie, så da har hun et par måneder på seg.Håper det snart snur[emoji849]
Tusen takkHørtes mye koseligere ut [emoji39] Kos dere masse [emoji274]
Åhh kjekt. Feriepenger her i dag ogsåAh! Fikk feriepengene mine fra gamlejobben i dag. Veldig glad den ikke kommer fra nav gitt [emoji85] For det var en veldig kjekk sum [emoji56] Alt på sparekonto gitt
Åhh kjekt. Feriepenger her i dag ogsåAh! Fikk feriepengene mine fra gamlejobben i dag. Veldig glad den ikke kommer fra nav gitt [emoji85] For det var en veldig kjekk sum [emoji56] Alt på sparekonto gitt
Tja, det virker som hun følger sin egen kurve.. undersøkelsen i morgen er bare for å være på den sikre siden. Så har slått meg til ro med at hun bare er litt mindre enn gjennomsnittet. Plana er vel hyppige undersøkelser nå mot slutten, og innleggelse så fort blodtrykket mitt blir for høyt. Så lenge det holder seg stabilt får jeg være hjemme fram til det nærmer seg termin, men det er egentlig ingen som tror at jeg får augustbaby [emoji28] blir spennende å se!
God morgen! Oppe alt?God morgen![]()
Tsk. Kunne jo bare lukke øra? [emoji23]Forståelig det da[emoji6]
Åååh, må sjekke her og.Ah! Fikk feriepengene mine fra gamlejobben i dag. Veldig glad den ikke kommer fra nav gitt [emoji85] For det var en veldig kjekk sum [emoji56] Alt på sparekonto gitt
Joda, viktigste er jo at de vokser jevnt, ikke at de følger et gjennomsnitt - som jo er akkurat det og resulterer i en baby på 3500 gram. Men vi som har litt små babyer må vel bare håpe at de holder seg inn til iallefall.. nest siste uka på juli, da [emoji28]Spennende det da. Bra hun holder sin kurve i alle fall! Tror ikke det blir noe augustbaby her heller [emoji14] men min også så ut til å være mindre enn snittet. Var på gu her om dagen (måle cervix. Tok også målte fostervann og baby), og mente det stod -11%..
Menmen. Stor nok i alle fall. Ikke fryktelig avskrekkende tall, men.. Om han blir født før er det jo nesten bedre å være på pluss - siden.
Huff det er ubehageligSkikkelig uklart bilde.. Men dette er altså leggen min. Og sokkene er egentlig IKKE spesielt stramme.. Vann i beina gitt, altså.. Og det selv om jeg har hatt beina høyt de siste timene!
Jaja. Sånn går det. God natt!![]()
![]()
Så herligÅhh kjekt. Feriepenger her i dag også
Noe av pengene går i regninger. Men større sjanse for å la de være om jeg flytter de over til sparekonto. Men får aap penger i ferien også. Så litt kommer nå innÅååh, må sjekke her og.
Her blir den dog brukt som lønn. Usikker på om disse sykepengene kommer frem som de skal, og siden jeg er pr definisjon arbeidsløs akkurat nå, får jeg jo dem ikke betalt fra jobben nå...
Håper det blir en kjempetur. Var hu trøtt i dag da? [emoji56]God morgen, herlige damer!
Nå har jeg akkurat fått sendt av gårde dattera på fjordtur, og ser henne ikke igjen før på onsdag. Håper vi har husket alt nå...
Sekken er stor og tung i dag, men hun insisterte på å skulle bære den ned til bussen (foreslo å ta bilen bare ned dit for å hjelpe, er jo tross alt 150-200m).
Åh, hun er virkelig SÅ mye større i år enn i fjor..!
Kan ikke ligge å dra meg jeg.God morgen! Oppe alt?
Juhu [emoji324][emoji324]Lønningsdag og feriepenger fra gamlejobben [emoji108], så kommer feriepengene fra nåværende jobb i neste mnd. Heeelt greit merker jeg..!
Så kjekt . Fikk feriepenger i dag selvLønningsdag og feriepenger fra gamlejobben [emoji108], så kommer feriepengene fra nåværende jobb i neste mnd. Heeelt greit merker jeg..!