Hva ??? :/ vondt å leseMail sendt avgårde til lærer..
Spent på svsret
Kb ble lagt inbakken 3 ganger på fredag av en annen elev som sparket videre på han etter å ha lagt hab i bakken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva ??? :/ vondt å leseMail sendt avgårde til lærer..
Spent på svsret
Kb ble lagt inbakken 3 ganger på fredag av en annen elev som sparket videre på han etter å ha lagt hab i bakken
Oki håpe fu får soveMelder meg av litt, får jeg ikke sove så ser jeg de av dere som er på litt senere.
Jeg også men vi fpr seDet er ikke lov!!!! Fy så dårlig gjort... Håper de tar skikkelig tak i dette.
Herregud så fælt [emoji33] Håper virkelig de tar å ordner opp altså. Skal ikke være slikMail sendt avgårde til lærer..
Spent på svsret
Skal bli godt å få det ut av verden da!Det skjønner jeg
Hvilken?Ser på film
Bare sett den hundre ganger før
Gleder meg til detSå bra[emoji106]
Ja selvsagtSkal bli godt å få det ut av verden da!
❤❤❤Melder meg av litt, får jeg ikke sove så ser jeg de av dere som er på litt senere.
Kan gjerne være lurtBør vel legge meg
Håper du får sove [emoji170]Melder meg av litt, får jeg ikke sove så ser jeg de av dere som er på litt senere.
Ja i grunnKan gjerne være lurt
Ja, det er sant! Snart konfirmanter...Blir fort store disse [emoji85]
Jeg er så lei to i den klassen til kbHva ??? :/ vondt å lese
Nei, fyyyf....!! Hvor er lærerne?!Mail sendt avgårde til lærer..
Spent på svsret
Hvor lenge har det pågått!?:/Jeg er så lei to i den klassen til kb
Må snsrt klare å ta tak i dette her
Lykke til med soving da [emoji173]️Melder meg av litt, får jeg ikke sove så ser jeg de av dere som er på litt senere.
Ikke første gangen dessverrrHerregud så fælt [emoji33] Håper virkelig de tar å ordner opp altså. Skal ikke være slik![]()
Uff ja [emoji33]Ja, det er sant! Snart konfirmanter...