>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Uff ha. Bare dumt det ikke var andre veien heller. Mer uskyldig det [emoji23]Haha, herlig misforståelse![emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ha. Bare dumt det ikke var andre veien heller. Mer uskyldig det [emoji23]Haha, herlig misforståelse![emoji23]
Herlig <3Disse(huske),min og bade![]()
Åhh har hester?Har fri i morgen, så lurer på hva jeg skal finne på. Skal på et møte på kvelden bare. Så blir nok masse tid i stallen![]()
Ja søta miHerlig <3
Jobbe. Så ingenting. ALLE aktivitetene til ungene har tatt sommerferie [emoji274]Dere skal i morgen da?
Har fri herDere skal i morgen da?
Åh jaVar nok det
Åhhh ja her er 1 gang tilJobbe. Så ingenting. ALLE aktivitetene til ungene har tatt sommerferie [emoji274]
Åhh kjektHar fri her
Fpr se hva dagen bringer
Han ble skikkelig irritert..Haha, min hadde dødd!![emoji23]
Greit når de er ferdige også litt [emoji56]Åhhh ja her er 1 gang til
Ser denGreit når de er ferdige også litt [emoji56]
Hvem? NyskjerrigHan ble skikkelig irritert..
Ikke så ille lenge det jaSer denher er bare dans 45 min
Han satt og.. Var det verste. Trodde ikke det gikk an å hoppe så gæli sittende...Haha, dævver [emoji23][emoji23]
Skulle likt å være flue på veggen der [emoji23][emoji23]
Åhh har hester?
Neida men nok er jo litenIkke så ille lenge det ja
Åhh kjekt daJa, har en.Står oppstallet på et stort senter. Så det er gøy.
Vurderer å bedekke henne, men klaaaarer ikke bestemme meg!
Ja, det jeg tenkte meg.. Ene søsteren min er 12. Så prøvde forestille meg litt hvordan hun er med å gjøre.Trenger helst kun hjelp om hu må på aktiviteter lengre borte enn sykkelen kan ta hun [emoji14]
Ellers klarer hu seg helt hun da. Lager middager og alt om hu får sjansen. Trenger bare litt påminnelser og slikt ja![]()
Vaske mer hus? Antar jeg. [emoji28]Dere skal i morgen da?