♡ Skravletråd JUNI ♡

Hva jobber du som..?
Jeg har gjort for mye husarbeid igjen.. Men begrenset meg liiitt på vaskingen, og har vært og spist pizza med brødrene mine etter de hjalp med siste rest av bæringen :)
Nei hva skal man si, litt forskjellig. Men mest med kundebehandling :) Reiselivsbransjen :)
Ikke bra å slite seg ut med husarbeid ;) Men pizza er bra :D

Jepp. Og med denne farta tar vi klatt morgendagens dose også mer eller mindre... Jeg mener, det er bare sånn noen og 500 pr dag, og vi er allerede rundt 200 over ajour-målet for i dag og har følgelig sånn tre-hundre-og-noe igjen på morgendagens ajourmål

Dere har skravlet ganske bra mens jeg har vært ute og løpt :)
Flinke dere er

Hahahaha! Uff da ! Så rolig lek da [emoji33] Du trengte tvitvien min alikevel [emoji56]

La hu seg fint nå da? [emoji42]
Hun leker rolig gjerne [emoji14]

Nå la hun seg ja. Så veldig skyldig ut der hun satt, gitt. Tittet inn igjen to min etterpå, og da lå hun i alle fall fremdeles.

Noen som kan hjelpe meg? Får opp alt mulig på varslene mine, sånn at hvis noen har sitert et av innleggene mine for mer enn ca en time siden, så finner jeg det ikke. Kan jeg velge bort noen typer varsler? Feks at jeg ikke får opp når det kommer innlegg i tråder jeg har vært aktive i, bare når jeg blir sitert? Finner ikke innstillinger for varsler..

Jepp. Og med denne farta tar vi klatt morgendagens dose også mer eller mindre... Jeg mener, det er bare sånn noen og 500 pr dag, og vi er allerede rundt 200 over ajour-målet for i dag og har følgelig sånn tre-hundre-og-noe igjen på morgendagens ajourmål
Okeiduprrt . Tråder ?

Back
Topp