Bursdagsdilemma

Kengu

Forumet er livet
VIP
Tror jeg hadde en sånn tråd i fjor også men fant den ikke igjen

Kb går på fotball og lager er delt i 2 i serien, dette har de vært i flere år
Han ønsker å invitere de han spiller kamper med men er det innafor?
De er 10 på hvert lag i serien, så altså 20 på treninger
I fjor endte vi med å invitere helr laget men i år ønsker han overnattingsbursdag med 10 av de , jeg er bare usikkerpå om det er greit.

Hva tenker dere?

De er to faste lag som har felles trening og han vil invitere sitt lag? Synes det er innafor.

Vi har også to lag med felles trening men det er andre og tredje klasse så derav altså ulike lag (andreklasse er så mange at de ofte spiller med to lag, men flytende inndeling der) s

De er to faste lag som har felles trening og han vil invitere sitt lag? Synes det er innafor.

Vi har også to lag med felles trening men det er andre og tredje klasse så derav altså ulike lag (andreklasse er så mange at de ofte spiller med to lag, men flytende inndeling der) s
De er likr gamle her , er bare at de er så mange at de må ha to lag i serien

Jeg tenker det er innafor, er ikke sånn at det er en eller to som eksluderes, men en logisk deling på midten etter allerede etablerte mønster.
Hvem er det som skulle mene at det ikke var greit?
(også siden aktiviteten er overnatting, noe sånt hadde ikke gått uten massiv deltakelse fra andre foreldre)

Jeg tenker det er innafor, er ikke sånn at det er en eller to som eksluderes, men en logisk deling på midten etter allerede etablerte mønster.
(også siden aktiviteten er overnatting, noe sånt hadde ikke gått uten massiv deltakelse fra andre foreldre)
Foreldrene til de som ikke bmir invitert
Jeg foreslo jo det samne i fjor å spurte ene foreldreparet å pappaen til han ene som er på lag med kb mente det ikke var greit

Foreldrene til de som ikke bmir invitert
Jeg foreslo jo det samne i fjor å spurte ene foreldreparet å pappaen til han ene som er på lag med kb mente det ikke var greit
Da får han pappaen ha 20 gutter på overnatting en annen dag. Du kan ikke gjøre alle fornøyd.

Enig med deg :)

Ser ikke noen problemer med å ta hans lag. Jeg hadde gjort det samme.

Jeg synes det er helt innafor :)

Er det innafor å bare invitere noen få fra begge lagene?
Altså under halvparten tilsammen fra laget

Det er det ikke
Mannen mener det ikke er greit nemlig

Hadde skjønt det hvos 1 eller 2 fra hvert lag hadde blitt "utestengt" men når det er fåtall på laget som blir invitert blir det noe annet[emoji5]

Back
Topp