♡ Skravletråd JUNI ♡

Er det mye lyd i ham?[emoji2]
Ja [emoji23] Eller. Han er eksterem på morran og kvelden. Da må jeg le for vi hører ikke tv eller noe. Hvis springen renner, støvsugeren går eller stekepanna brukes så skal han overdøve. Haha. Også har han begynt å lage lyden til kjøleskapsdøra, til min store frustrasjon. Men koselig med fuglelyd altså.

Hvordan går det med dem på sommerles?

Takket være "høytlesing med pappa"-prosjektet som ble ferdig med en bok i går hoppet eldste opp på level 11. De begynte strengt tatt før 1.6 men mye lesing nå de siste dagene så vi tok den med. Mellomste har ikke hørt på den. Eldste har også lest for henne, da får jo begge poeng og hun har karret seg opp på 5. Så til uka vil de nok på biblioteket....
Er blitt med vi og [emoji4]
Men siden vi leser laaange Harry potter-bøker tar det sin tid..

Han er bare nødt til å lese noe selv og..

Synes jeg og. Men er ikke så lett for en stepappa å vite hvordan han skal håndtere unger sånn sett, når han har liiite erfaring med barn.
Jeg mener.. Broren hans er 7 år yngre, men annet enn det... Ingen unge søsken, ikke barn selv [emoji14]

Nei det er ikke alltid lett[emoji4]
Jeg er jo bonusmamma selv for ei jente på 13...vil ikke alltid være den strenge[emoji12]

Jobb mandag til fredag, møte med kommunen, barnehageavslutning, tannlege med minste, ferdigbefaring på en vei, barnebursdag for minsten og voksenbursdag for minste og eldste[emoji12]
Oj! For en uke ja. Blir godt når det roer seg da :)

Back
Topp