Sykmeldt ut svangerskapet?Vel. Nå er jeg jo sykemeldt osv, så KAN bruke neglelakk. Men når vanen er å ikke bruke det.. [emoji14]
Tok tid før jeg brukte her også [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sykmeldt ut svangerskapet?Vel. Nå er jeg jo sykemeldt osv, så KAN bruke neglelakk. Men når vanen er å ikke bruke det.. [emoji14]
Det har vel du ogsåDet har de nok
Vært sykemeldt siden januar, og er sykemeldt til perm.Sykmeldt ut svangerskapet?
Men burde få sovet litt mer da snuppaHe he er kanskje det
Du får prøve med litt blank neglelakk til å begynne med. [emoji6]Vært sykemeldt siden januar, og er sykemeldt til perm.
... Og jobber jo ikke der lenger heller nå, så.. Kan jo bare bruke neglelakk! Det bare.. Er ikke en vane å bruke for meg.
Vært sykemeldt siden januar, og er sykemeldt til perm.Sykmeldt ut svangerskapet?
Mhm har nok detDet har vel du også
Flink du er!Nei, nå må jeg gå og henge opp klesvaska..
Imponert nå RonjaR?? Har vasket en maskin klær allerede i dag jeg [emoji13]
Mhm jeg vetMen burde få sovet litt mer da snuppa
Ser jeg klarte poste dobbelt på et vis.. Hm.Du får prøve med litt blank neglelakk til å begynne med. [emoji6]
God morgenGod morgen! I dag er det overskyet og greit ser jeg
Hurra..! Lukter friskt inn soverommet, da samboer klipte litt gress i dag.. OG jeg har sovet greit. Så, virker som om det blir en fin dag!
Det er jo bra da!48 tråder
1330 innlegg
Er søndag så ja er detDet er jo bra da!
Det går nok bra, er tråder som er den vanskelige..Ligger foran på tråder men bak på innlegg i forhold til i går
Om vi klarer det i dag også, er vi jaggu gode.Er søndag så ja er det
Det er viOm vi klarer det i dag også, er vi jaggu gode.
Vi får se utover dagenDet går nok bra, er tråder som er den vanskelige..