Ikke så mange. Bedt bare de 2 eldste kullene i bhg. Og så har vi bedt 2 barn som har gått der før. Og ene storebroren til hun ene, som storebror her kjenner og kan leke med.Kommer det mange?
Så blir 10 med våre barn. Helt grei gjeng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så mange. Bedt bare de 2 eldste kullene i bhg. Og så har vi bedt 2 barn som har gått der før. Og ene storebroren til hun ene, som storebror her kjenner og kan leke med.Kommer det mange?
Godt han sov såpass lenge da [emoji4]God morgen.
Vet ikke når frøkna våknet, mannen stod opp, hjalp henne i gang og la seg igjen.
Lille U våknet først kl 08:30![]()
Greit antall det jaIkke så mange. Bedt bare de 2 eldste kullene i bhg. Og så har vi bedt 2 barn som har gått der før. Og ene storebroren til hun ene, som storebror her kjenner og kan leke med.
Så blir 10 med våre barn. Helt grei gjeng.
Ok. Tenkte kanskje Frogner.Her vi bor omtrent
Hangla i ei uke nå. Lei.Det skjønner jeg godt. Nesten bedre og bli ordentlig syk og ferdig med det, enn å være små syk i en evighet[emoji29]
Takk takk.Ja det blir vel folksomt . Kose dere med feiring
Ikke så lett å slappe av heller da..Blir emdet altså å så skjer det noe hver eneste dag
Jupp men ikke i verre form så har ikke tenkt å reise tilbake såpass fortEr han syk enda??
Lege i morgen da kanskje?
Ja veldig greit.Greit antall det ja
Hangla i ei uke nå. Lei.Det skjønner jeg godt. Nesten bedre og bli ordentlig syk og ferdig med det, enn å være små syk i en evighet[emoji29]
Ja kommer da en del innlegg [emoji6]Dere er flinke til å skravle på morgenkvisten [emoji6]
God dag [emoji4] og kos deg [emoji4]God morgen! I dag skal jeg hente hjem jenta mi[emoji173]️
Hangla i ei uke nå. Lei.
Men føler meg bedre i dag enn så lenge. Hoster. Rar stemme så ungene ikke tar meg alvorlig., ;-)
Men bedre. Ikke så sliten.
Slitsomt!
Så bra du føler deg bedre[emoji4] Hehe, kan bli spennende utover dagen da[emoji6] Rar stemme er artig.
Hvilken Frogner?Ok. Tenkte kanskje Frogner.
I 90årslagTakk takk.
Dere skulle også feire noe?
Vil tro du er i bedre form ja, han pleier jo også å legge seg veldig tidlig ellers [emoji6]Her var det min tur til å stå opp med ungene. Og det var kanskje på tide, har vel ikke gjort det siden samboer var på julebord [emoji23][emoji13]
Han var på sommerfest i går og skal få sove litt. Ikke for det, jeg hadde nettopp lagt meg når han kom hjem, og sånn sett har han nå sovet lenger enn jeg har gjort [emoji23][emoji13]
Men jeg er kanskje i bedre form.[emoji13]
Cup der også?Ok. Tenkte kanskje Frogner.
Alltid flinke viDere er flinke til å skravle på morgenkvisten [emoji6]