Å hotell. [emoji173]️Hører på contry på nrk 2, mens jeg ligger på hotellputa mi.
Nytelse for hørselssansen[emoji173]️
Business or pleasure?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å hotell. [emoji173]️Hører på contry på nrk 2, mens jeg ligger på hotellputa mi.
Country er fantastisk!Hører på contry på nrk 2, mens jeg ligger på hotellputa mi.
Vi får se men satser på ny t snartÆsj, lenge til? Du kan jo ikke gå så lenge!
Hvordan er formen?Føler ikke jeg deltar så mye om dagen :O Bare svimer jeg.
HeheÅ jada, de som ikke glitrer så mye er jeg litt lei (cherry og turkis) [emoji6]
Noen som tar stats ved midnatt?
Jeg går og legger meg nå
Ikke helt min stil [emoji14]Hører på contry på nrk 2, mens jeg ligger på hotellputa mi.
Ta vare på deg selv først og fremst [emoji173]️Føler ikke jeg deltar så mye om dagen :O Bare svimer jeg.
Sliter du med foten?Men ikke godt for foten dessverrr
Men det er da ikke rart! Du skal passe på deg selv så du ikke får mer hodepine osv enn nødvendigFøler ikke jeg deltar så mye om dagen :O Bare svimer jeg.
Håper det ikke tar lang tid før du får time!Vi får se men satser på ny t snart
Må det ellers skjer dette [emoji24] for har tynne skjøre neglerHehe![]()
Bruker aldri neglelakk..
Har betennelse i akillesenSliter du med foten?
God natt snuppa [emoji173]️Sengetid for meg også kjenner jrg nå
Au! Håper du får time hos fysioterapeut snart. Prøvd laser?Har betennelse i akillesen
Nope har ikke detAu! Håper du får time hos fysioterapeut snart. Prøvd laser?
Natta ❤❤God natt snuppa [emoji173]️
Har også skjøre negler.. Men i jobb i tannhelse, kan man ikke. Synes faktisk hand and nails håndkrem funker og...Må det ellers skjer dette [emoji24] for har tynne skjøre negler![]()
Det burde du prøve.Nope har ikke det