Spiser når sola har gått ned. For å komplisere ting følger vi tidene i mekka så faster nå 3:11-18:03, men flyttes litt pga sola da [emoji4]Jeg har fint lite greie på faste . Når spiser dere da og når neste måltid ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiser når sola har gått ned. For å komplisere ting følger vi tidene i mekka så faster nå 3:11-18:03, men flyttes litt pga sola da [emoji4]Jeg har fint lite greie på faste . Når spiser dere da og når neste måltid ?
Ok, trodde det var den vann greien du hadde lyst på
Klatret fra 13 til 7 plass i dag
God natt [emoji4]Da ser jeg målet er nådd, så da legger jeg megnatta
![]()
Nope liten gåtur, kan gjøre det før vi skal bryte fasten, maten er jo ferdig og skal bare varmes opp [emoji4]
Ja..! En liiten skje bare. Gir en litt.. Rikere smak.Joda....men smør?![emoji28]
Nettopp og flink til det [emoji23]Neida, bare kunne scrolle[emoji12]
Sovet lite i natt
Var det men kb er dor stor tror jegOk, trodde det var den vann greien du hadde lyst på
320 tror jegJippi, det er bra jobbet[emoji1] hvor mange innlegg har det blitt?
Satser på detHåper natten i natt blir bedre[emoji2]
Da ser jeg målet er nådd, så da legger jeg megnatta
![]()
Nå?!Må ut å gå 400 skritt til før soving
Skjønner ikke at du rekker[emoji85]Vasker 1-2 hver dag[emoji1] noen ganger 3..
Klatret fra 13 til 7 plass i dag
Da er siste barnet på vei i seng![]()
Din manns skap er sikkert likt mitt [emoji23][emoji13]Haha[emoji23] jeg er manisk! Har nesten tellekanter[emoji23]
Men mannens skap ser ikke ut da[emoji31]
Ja foreslo for Musemor her at vi kunne lage mat på kjøkkenet ditt faktisk [emoji23]Nei, det er mitt![emoji1] men du kan godt komme å låne det?![emoji23]
Gratulerer [emoji16]Vant med fy så sære regler på den gruppa og var vel på nød og neppe egentlig [emoji6]