♡ Skravletråd JUNI ♡

Klærne mine, som samboer tok opp fra vaskerommet i formiddag ligger fortsatt på min side av senga i en haug [emoji23]
Kommer sikkert bare til å putte hele haugen inn i skapet i kveld da jeg skal legge meg [emoji23][emoji85]

Du hadde besvimt av å se i mitt klesskap [emoji23][emoji23][emoji13]

Haha[emoji23] jeg er manisk! Har nesten tellekanter[emoji23]
Men mannens skap ser ikke ut da[emoji31]

Det er jeg også

En dag med 200 ja. Fargen på trusa og hva har du i veska. Hva ligger på spisebordet og hva er i venstre baklomme. Har du hørt på radio i dag. Har du dab i bilen. The list go on.

Men ti sånne dager? Lista er vel ikke så lang...

Den utfordringen med tråder blir tøff[emoji15]

Mhm, men ikke denne og stopp 21.00, betyr 20.59 også med mange bud vinner den med høyst bud også må man på dato for de regner det med Facebook sin kl.

Gikk greit da vant den til 460 kr, bare litt bråk med div som ikke sitter på data og mener de har vunnet men virker som om de har forstått at jeg vant nå [emoji6] men litt sykt da for 20.59 er det mange bud, gikk fra 360-460 [emoji54]
Blir så teit uten egentlig.. Snikbud og tull...

Mhm, men ikke denne og stopp 21.00, betyr 20.59 også med mange bud vinner den med høyst bud også må man på dato for de regner det med Facebook sin kl.

Gikk greit da vant den til 460 kr, bare litt bråk med div som ikke sitter på data og mener de har vunnet men virker som om de har forstått at jeg vant nå [emoji6] men litt sykt da for 20.59 er det mange bud, gikk fra 360-460 [emoji54]
Høres pes ut:p

Mhm.

Min gamle stefar hadde i både storfe og svin da for å få mer ulik smak oppi. Vi holder oss til storfe og kalkunbacon [emoji7]
Mmm.. Høres bra ut da!

Back
Topp