[emoji54] [emoji22][emoji24][emoji24][emoji24][emoji174]
Håper bare du ser smileyen nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji54] [emoji22][emoji24][emoji24][emoji24][emoji174]
Er litt bekymret for disse trådeneRonja tok i dag tidlig utfordringe om å gi meg en positiv overraskelse med tallene når jeg fikk på pc i dag.
Og det ser bra ut det altså
Vis vedlegget 227283
(Hvem trenger at jeg forklarer denne?)
Jeg kommer [emoji16]Indrefilet av svin, stekte potetbåter, kokte grønnsaker og bearnaise[emoji2]
Sopp hadde vi ikke i for er ikke så glad i det selv, vel ihvertfall ikke i denne [emoji6]Oooh. Jeg ville ikke hatt sopp i selv, men så ellers veldig godt ut!
Jupp er det1 dag fullført er en dag mindre å tenke på. Sånn sett.
He he tuller med deg da[emoji54] [emoji22][emoji24][emoji24][emoji24][emoji174]
Håper bare du ser smileyen nå
Men.. Så mye jeg skulle gjort....Da er det på tide å bli god på det [emoji6]
Det forstår jeg godt!Jeg trenger det etter lite søvn denne uken
Det kan da andre gjøre [emoji6]Men.. Så mye jeg skulle gjort....
Nei, legevakt. Haha. Overrasket?
Skulle bare levere urinprøve på lille, fordi hun skriker og drar seg ille i bleia og tissen. Men så var det utslag så da ventet vi på legen også. Spor på blod og 2+ på leukocytter, men de ville vi skulle gi smertestillende frem til mandag og masse vann så fastlegen kan dyrke den. Han trodde det var UVI, men ville ikke gi antibiotika uten dyrking.
Såååå vi fant en lekeplass isteden og hun kosa seg masse [emoji173]
En gang i året er en gang mer enn jeg har hatt de siste... I alle fall så lenge jeg har bodd med mannen tror jeg. Femten årEr bare tomt i en periode om sommeren her [emoji23]
Når samboer har begynt ferie og er hjemme [emoji23][emoji13]
Hah.. I alle lokale gruppene jeg er med i er det PÅBUD om 5min regel..Jupp, bare ingen kupper den rett før 21 for ingen regler her for vente 2-5 min
Må litt hit og dit. Og særlig ut og lage tråder ;-)Ah, ikke sjekket på en stund der. Opptatt her inne [emoji23]
Hvor mange maskiner vasker du om dagen da??Er tom hele tiden jeg[emoji33]
Høres bra ut. Mmm..Sopp hadde vi ikke i for er ikke så glad i det selv, vel ihvertfall ikke i denne [emoji6]
Hva blir det i dag?Da står maten i ovnen![]()
Neeeeei, skeptisk [emoji28]Det kan da andre gjøre [emoji6]
Hvor mange hva?Hvor mange mangler vi nå?
Tråder ja...Oii, ser bra ut! Mer tråder da..
Får se om jeg kommer på noen..Må litt hit og dit. Og særlig ut og lage tråder ;-)