Hehe.. Godt med litt sjokolade i[emoji23]
Sjokolademelk er godt ja[emoji2] men jeg tåler det ikke..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. Godt med litt sjokolade i[emoji23]
Ja hun ønsket det og så veldig greitEr som regel det jeg og ender opp medmen er jo kjekt å få da.
Gjør mitt beste i alle fall! Hvor langt er vi med alt i dag da..?Skravle på
Vi er nå under 700 bak å være ajour til "mer enn mai" og det er vel alt som tyder på at det kan reduseres ytterligere.
Men som statuser for dagen viser, innlegg går meget mulig over 6000 i dag, men vi trenger mange, mange nye tråder.
Sitter og byr på sykkel til mannen, eldre sykkler og vi er oppe i 210 kr, budrunden slutter Kl 21 så sitter mest og venter på at det skal bli nærmere 21
Nye tråder ja. Vi får tenke ut noenSkravle på
Vi er nå under 700 bak å være ajour til "mer enn mai" og det er vel alt som tyder på at det kan reduseres ytterligere.
Men som statuser for dagen viser, innlegg går meget mulig over 6000 i dag, men vi trenger mange, mange nye tråder.
Ser den. Noen ganger må det bare til med sånne budrunder..Egentlig jeg også men mannen hadde en altfor liten sykkel (lillesøster sin gamle), og den ble stjelt så han trenger virkelig en sykkel da
... Ananas [emoji33]
http://www.tv2.no/a/8097191/Herlig. Hva var det for noe..?
Tydeligvis ikke [emoji23]Er det ingen som liker klesvask her?![emoji33]
3-4 stkMange har du?
Det hadde detHadde vært fint om vi klarte EN dag først og fremst i alle fall!
Da er det straks verre.. Laktosefri, evt noe sånn.. Liksommelk?Sjokolademelk er godt ja[emoji2] men jeg tåler det ikke..
Men det var da egentlig ikke så ille med 3 timer igjen av dagen også, da går det ihvertfall fremover!Skravle på
Njææ, må si meg uenig [emoji14]Helt himmelsk[emoji1][emoji173]️
Det må detMå vel gjøres det og. [emoji14]
Lokal Facebook gruppe [emoji4]Hvor er det auksjon?
Så braJa hun ønsket det og så veldig greit
Du vet at oppfinneren av den er død?Derfor steker jeg Hawaii pizza som bare jeg liker[emoji1]
Gjør mitt beste i alle fall! Hvor langt er vi med alt i dag da..?
NeiSavnet oss?