♡ Skravletråd JUNI ♡

Nei nå blir det senga.

Var oppe 6.30 i dag etter 4.5 times søvn, på jobb fra 7.30 til 16.30 i dag, så nå er jeg sliten.

Og sovner jeg nå i løpet av en time så er jeg så heldig å få 8-9 timers søvn [emoji4][emoji13]

Lov å være sliten da. God natt! Satser på du sovner fort.

Slik begynner lørdagen
006ddc13b4642763942fd6cdb05a55d2.jpg

Har dere lagt merke til at i denne tråden er det vanvittig mye tasteskrivefeil?? Skriver man så fort man kan her uten å rette feil? Ble man ikke prøve å treffe de riktig tastene? Bare undres... :)

Ja nå er jeg ferdig for i dag [emoji23]

Men har bare vært på jobb i går og i dag denne uka, så skal vel ikke klage [emoji6]

Men godt med helg likevel. Kjenner det begynner å røyne på mot sommerferien...

Vel. Godt å legge seg da, når man virkelig KJENNER man er helt ferdig. Og.. Lov å klage likevel. Jeg er 100% sykemeldt, og klarer fremdeles litt på at jeg er sliten osv [emoji28] men babygroing kan være nok det og, i blant [emoji14]

Woho. Tror jeg klarte hente meg inn greit nå. Fikk litt dårlig samvittighet for å plutselig bli borte [emoji23]

Vel. Godt å legge seg da, når man virkelig KJENNER man er helt ferdig. Og.. Lov å klage likevel. Jeg er 100% sykemeldt, og klarer fremdeles litt på at jeg er sliten osv [emoji28] men babygroing kan være nok det og, i blant [emoji14]
Ja jeg kjenner at 9 timer på jobb med barnestøy er litt i drøyeste laget, og så kommer man hjem til det samme; slitne og kranglete barn [emoji23][emoji13]

Da er begeret nådd [emoji23]

Babygroing er slitsomt det og, helt klart. Jeg er uendelig glad for at jeg er ferdig med det. Jeg har grodd 2, og det får samfunnet være fornøyd med [emoji6]

Har dere lagt merke til at i denne tråden er det vanvittig mye tasteskrivefeil?? Skriver man så fort man kan her uten å rette feil? Ble man ikke prøve å treffe de riktig tastene? Bare undres... :)
Jeg leser gjerne over det jeg skriver, ord for ord i alle fall (og er dermed tregere på å svare, antar jeg..).
Men har merket meg det. [emoji28]
Er vel fort gjort. Ofte høyt tempo!

Ja jeg kjenner at 9 timer på jobb med barnestøy er litt i drøyeste laget, og så kommer man hjem til det samme; slitne og kranglete barn [emoji23][emoji13]

Da er begeret nådd [emoji23]

Babygroing er slitsomt det og, helt klart. Jeg er uendelig glad for at jeg er ferdig med det. Jeg har grodd 2, og det får samfunnet være fornøyd med [emoji6]

Barnehagejobb..?
Aff, blir skikkelig sliten av støy.. Spesielt nå for tiden. Er faktisk helt ekstremt irritabel... [emoji85]
Er en av grunnene til at jeg ikke ble lærling som barne/ungdomsarbeider..

Samfunnet burde strengt tatt ikke bry seg sååå hardt med om en vil ha ingen eller seks.. [emoji14]
Men 2 stk er vel godt innenfor "kjernefamilien"-idealet..

Ja det er en god start på morgendagen det [emoji6](som stengt tatt er i dag, men teknisk sett etter soving [emoji13])
Fikk lagt inn flesteparten før midnatt da.. Men sitter her enda. Må hente meg litt inn på serier først. Også er jeg ikke trøtt...

Back
Topp