Sliter du med beta-appen?Jeg prøver, lillegutt sleit med å finne søvnen og kan jo ikke være her inne med beta app så måtte vente, men nå sover han godt!![]()
Bra han sovnet da [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter du med beta-appen?Jeg prøver, lillegutt sleit med å finne søvnen og kan jo ikke være her inne med beta app så måtte vente, men nå sover han godt!![]()
God bedring [emoji4]Ja desverre :/ takk [emoji173]️
Hva har/skal dere spise i natt?Jeg har funnet dere og slapper av i sofaen, mangler litt oppvask også må jeg opp å be snart da, men først dere![]()
Tusen takkGod bedring [emoji4]
Hvilen rødvin?Rødvin![]()
... Kan jeg få låne gubben din litt? Han kan godt få oppgradere litt her og [emoji23]Hans måte å bygge rede på tror jeg! Går fort nå når han har starta.. i fjor sommer pussa vi opp stue og kjøkken på en og en halv uke. Da snakker vi fra bunn til topp, med skjult el.anlegg, downlights i taket, takplater veggplater gulv, vinduer verandadør og listverk og så splitter nytt kjøkken [emoji4].
Nå før babyen kommer skal vi "bare" bytte vinduer og dører og bordkledning og legge nytt tak, og bygge en liten platting. Og så kanskje ta gangen hvis det blir igjen noe av budsjettet [emoji28]
Hvilken farge skal senga bli? [emoji7]
Begynte p koke litt nåMå det!!
Gikk i ca 10 år men sluttet for ca 5 år sidenNoen her som går til psykolog ?
Ble ikke mye hjelp fra meg. Besta kom plutselig på besøk. [emoji28]Må få litt mer liv!!
Herlig!Jippi, 2 av 3 barn i seng, den siste er på badet
Du tenker på for denne tråden?Det er i begynnelsen av måneden grunnlaget for mange innlegg legges.
Når denne utfordringen kom var vi noen dager ute i måneden.
Tror man vil klare det, men trenger et par dager på å omstille seg og "samle troppene"
Ja, var akkurat dét! [emoji14]
Ble vist litt ekstra kunstnerisk av at det ble posta feil vei...
Aldri sett. Er dem bra?Oooo det må jeg få sett, vel når jeg får tid![]()
Håpet ham blir fort frisk igjenJa desverre :/ takk [emoji173]️
Ja altså han har skylt ned melk med litt vann daJoda, vet det, men kanskje det hadde hjulpet bare med litt mindre. Men nå funker jo ventoline, så da er det ikke sikkert det blir noe problem.
Hvordan smaker den?Denne
![]()
Tar det jo rolig... Etterpå [emoji23]Æsj....du må ta det rolig!![emoji15]
Men kanskje litt sent for å redde dagenBegynte p koke litt nå