Nysgjerrig

ubeleilig

Gift med forumet
Ok. Nå er jeg grusomt nysgjerrig på hva som skjuler seg i magen. Klarer nok ikke vente til fødsel nei. Må nok få vite det på oul. Har så lyst til å begynne å handle litt til lille allerede nå. Så lenge varte det trenger ikke vite og er ikke så viktig..... Er jo så mange her inne som har fått vite alt. Alt inni meg sier nok ei jente men på ul syns jeg det virka som gutt så er så nysgjerrig nå

Samme her også, veldig nysgjerrig på hva som skjuler seg i magen. Jeg har på følelsen av jente, men på ul igår kunne det se ut som gutt etter mitt syn. Men lege ville ikke si noe om kjønn tross om jeg er 14+6 på veg. Så må bare vente i spenning til 14.juli [emoji16]

Skjønner ikke at de kan se så tidlig jeg [emoji28]
Begynner selv å bli ganske nysgjerrig på kjønn, men har ikke noen store ønsker den ene eller andre veien. Vil bare drømme litt om hvordan fremtiden blir [emoji847]

Var på ultralyd nå og tror nok det er gutt.[emoji170]Er 13+1 i dag

Jeg også er sykt nysgjerrig og klare ikke å vente !

Trodde det var gutt på tidlig ul, men jeg tror det er jente ! :) veldig nyskjerrig

Be evt de som tar oul på deg skrive ned kjønnet på en lapp, så kan du velge selv om du vil åpne den å se eller ikke [emoji4] det gjorde ei veninne av meg[emoji4]

Be evt de som tar oul på deg skrive ned kjønnet på en lapp, så kan du velge selv om du vil åpne den å se eller ikke [emoji4] det gjorde ei veninne av meg[emoji4]
Jeg kommer nok til å se det på oul selv tror jeg. Men ville helst visst det nå for jeg har lyst til å begynne å shoppe og lage klær

Back
Topp