Tapatalk på mobil og pc når jeg kan jaTapatalk da eller?
Er vel lov å håpe at de kan ordne det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tapatalk på mobil og pc når jeg kan jaTapatalk da eller?
Er vel lov å håpe at de kan ordne det da![]()
Den har jeg også begyntpåAnne with an e
Kjempekos. Prater om dagen som har vært og hva vi likte best med den [emoji1]
Vi liker den utrolig godtDen har jeg også begyntpå
Ikke sant. Vasking går greit [emoji28]
Tørke over vindu, ta mappen over tak, vegger og gulv (... Som er TOMME!), kaste hybelkaninene. Ferdig. [emoji14]
Optimistisk prøver jeg lykken med å legge meg tidlig. Håper jeg sovner gitt [emoji25] Natta [emoji1]
Vel trodde det men nå har han lært og krabbe for ca en uke siden og kan ikke skylde på tenner heller syns jeg selvom han enda ikke har
Og hvordan fungerer det for degJeg pleier ikke snakke pent til bilene mine [emoji23]
FUNK, eller merk min vrede!
Du er da ikke sååå gammel velSovetid for gamle folk som meg![]()
ikke hørt om, er den braAnne with an e
Liker den veldig godtikke hørt om, er den bra![]()
Hadde noen for 13 måneder siden fortalt meg at jeg skulle klare noen gang å gjennomføre en treningsrunde som den jeg gjorde i dag hadde jeg trodde de var gale!!!!!
14,5 km, blanding mellom å gå for og jogge, 2 timer og 2 minutter, gjennomsnittfart 7,13 km/t
Å jodaDu er da ikke sååå gammel vel![]()
Kan hende jeg også gjør det etterhvert men inntil da har jeg dataen ihvertfallTapatalk på mobil og pc når jeg kan ja
Tidligere Anne fra Bjørkelyikke hørt om, er den bra![]()
Ja det er det, har hvert heldig lenge da.Vanskelig å vite, og slitsomt for både liten og stor[emoji20]
eh neidaÅ joda
Jeg likte veldig godt anne fra bjørkely å er redd dette ødlegger de fine minnene men vi får seVi liker den utrolig godt
Å jo jeg er det altsåeh neida![]()
Virker spennendeTidligere Anne fra Bjørkely