Veien til nr 4 <3

6+6
Var hos lege i dag! Ikke fornøyd i det heletatt, blir ikke hørt om blødning og tildig ul. Tar kontakt med jordmor i morgen. Ble skikkelig uttafor av å ikke bli hørt.
Uff så dårlig gjort av legen å ikke ta deg på alvor da [emoji53] Håper jordmor tar deg på alvor[emoji177] Stor klem
 
Hvordan går det med deg? Tok jordmor deg på alvor?
Går bra her, bortsett fra at jeg er veldig sliten og ikke henger helt med da jeg er bekymret for lille... Fikk ikke tak i jordmor. Men ringte sykehuset å de skal ordne med ul til meg så er bare å vente.
 
I dag har jeg veldig vondt i magen, føles som livmora vil sprekke når som helst... :/
 
Hvordan går det med deg? :)
 
7+6 [emoji4]
Ringte å maste på sykehuset i dag. Så jeg fikk time til tidlig UL på Mandagen. Jeg gruer meg skikkelig mye, håper bare alt står bra til [emoji813]
Var i Sverige i dag å er helt tappet for energi. Lillesøster vet ikke noe enda så måtte holde alt for meg selv, fikk sneket til meg en blund når samboeren kjørte.
Alle bukser og truser er trange, alt strammer og er ubehagelig å gå i. Kjøpte meg ny bukse her om dagen i den str jeg bruker, strammer den også [emoji85] haha. Så det er tydelig at magen vokser! [emoji813]
 
Last edited:
Jo det går greit. Har en del vondt i livmoren. Har ikke blødd noe så det er jo positivt. Skal til TUL på Mandag:)

Så bra at blødningen har stoppet opp :) Alt er nok fint og du har jo symptomer også <3 Masse lykke til på mandag :)
 
8+0
Endelig 8 uker, utrolig godt! Gleder meg veldig til TUL på Mandag, samtidlig som jeg gruer meg. Håper alt står bra til med lille <3 Har barnefri denne helgen og skal slappe av, er ikke helt frisk så lurer på å ta meg en fridag fra jobb i morgen. Føler jeg må slappe av mest mulig...
 
8+0
Endelig 8 uker, utrolig godt! Gleder meg veldig til TUL på Mandag, samtidlig som jeg gruer meg. Håper alt står bra til med lille <3 Har barnefri denne helgen og skal slappe av, er ikke helt frisk så lurer på å ta meg en fridag fra jobb i morgen. Føler jeg må slappe av mest mulig...
Så spennende med tul! [emoji4][emoji173] God bedring, håper formen kommer seg i løpet av helgen.[emoji173]
 
Jeg skjønner ikke hvordan dette skal fungere med jobb. Jeg føler jeg er på bristepunktet akkurat nå. Dette systemet på denne jobben fungerer ikke når noen er syke!
 
Så kjedelig med en sånn jobbsituasjon. De burde jo kunne tilrettelegge på en eller annen måte?

Er formen bedre?
 
Så kjedelig med en sånn jobbsituasjon. De burde jo kunne tilrettelegge på en eller annen måte?

Er formen bedre?
De vet ikke at jeg er gravid lengre. Men synes uansett at det skal være en grei løsning når man blir syk. For slikt går ikke an. Har sendt mail til sjefen ang dette.
Jo formen er litt bedre, skal feire barnebursdag i morgen og har styra i hele dag så det kjennes for å si det slik [emoji23]
 
De vet ikke at jeg er gravid lengre. Men synes uansett at det skal være en grei løsning når man blir syk. For slikt går ikke an. Har sendt mail til sjefen ang dette.
Jo formen er litt bedre, skal feire barnebursdag i morgen og har styra i hele dag så det kjennes for å si det slik [emoji23]
Godt formen er litt bedre [emoji4]
 
Back
Topp