Så den jeg og. Men så sa de at det kommer nye episoder neste uke...?Greys her. Avslutninga. Ses [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så den jeg og. Men så sa de at det kommer nye episoder neste uke...?Greys her. Avslutninga. Ses [emoji14]
Hvilken serie da?Fant senga jeg.se litt serie før sovetid
På tv da? For neste ukes episoder er de jeg ser på sumo nå daSå den jeg og. Men så sa de at det kommer nye episoder neste uke...?
Home and awayHvilken serie da?
Åja sånn sett ja... Ser på tv jegPå tv da? For neste ukes episoder er de jeg ser på sumo nå da![]()
HerligHome and away![]()
Jukser jeg vettu. Utålmodig [emoji23]Åja sånn sett ja... Ser på tv jeg![]()
Hehe mye bedre enn å feste på pose da [emoji6]Haha. Deilig å tisse uten bleiaMi var på akutten da hun var 3 måneder, og de ville ha urinprøve. Ene sykepleieren registrerte at hver gang de åpnet bleia for ultralyd av lysken så tissa ho, så de stod bare klare med en kopp [emoji23] Genialt.
Våken du også søstern?Hehe mye bedre enn å feste på pose da [emoji6]
Våken du også søstern?
Haha, ja. Tror vi prata til borti 2 i natt [emoji28] skjønner ikke at hun orker med 2 små som sover på natta og er våkne om dagenHun natterangler veldig nå som hun spiser om natta før hun skal faste. Det merkes på skravling til... lenge etter lggetid
Ikke jeg heller.Haha, ja. Tror vi prata til borti 2 i natt [emoji28] skjønner ikke at hun orker med 2 små som sover på natta og er våkne om dagen
Hadde gjort det samme om jeg hadde sumoJukser jeg vettu. Utålmodig [emoji23]
Mamma sin jeg tyvlåner [emoji23]Hadde gjort det samme om jeg hadde sumo![]()
Gjorde det en periode jeg og. Men så slutta mamma å abonnere [emoji14]Mamma sin jeg tyvlåner [emoji23]
Å ja da, alltid våken [emoji6]Våken du også søstern?
Ja altså pleier jo å være ca midnatt vanligvis da [emoji54]Hun natterangler veldig nå som hun spiser om natta før hun skal faste. Det merkes på skravling til... lenge etter lggetid