Hvordan er det med cravings?

Didelidox

Forelsket i forumet
Septembergull'17
Mest nysgjerrig egentlig... Hvordan ligger det an med cravings hos dere?
Har ingen denne gangen og går liksom bare og venter...
Sist var det morrpølse og grapefrukt:happy:
Spiser grapefrukt denne gangen og men ikke i nærheten av like mye som sist, da gikk det gjerne et par om dagen :-P

Bare litt fysen på søtsaker for tiden, men det går i bølgedaler til vanlig også.
Sist hadde jeg cravings på gjærbakst av alle slag og applecrumble! Kjære vene [emoji173]️

I det siste har jeg hatt mer kortvarige lyster. Sånn som når jeg i forige uke bare tenkte på marsipankake hele dagen (til jeg kjøpte ett stykke på butikken og spiste det).

Har generelt sett mer lyst på frukt og grønt om dagen, men er ikke helt det samme heller.

Mer anticravings her kanskje. Har de siste dagen fått helt stygga på rent kjøtt, uansett type :p

Mer anticravings her kanskje. Har de siste dagen fått helt stygga på rent kjøtt, uansett type :p
Er nesten på anticravings jeg og, er mer mat jeg ikke har lyst på som jeg pleide spise tidligere:-P

Min anticraving på sjokolade har heldigvis blitt bedre, nå kan jeg lukte det uten å bli dårlig feks, men tror alikevell jeg aldri har spist så lite sjokolade som jeg har gjort siden januar i år..

Frukt fortsatt :-) Ananas, kiwi, eple, pære, druer... ja det meste av frukt går ned. Ikke så mye appelsiner :-P

Skulle ønske jeg ikke leste dette, nå kommer jeg til å tenke på Friskis hele kvelden og ikke få sove pga det:dance018 blir fort en Friskis på vei til jobb i morgen ja!
Hihih! Beklager! Men det er så utrolig godt!!
Så synes så absolutt at du skal ta deg en imorgen :joyful:

Haha, nå fikk jeg lyst på Friskis og, den er så goooooooo! :p

Her er det laks og kylling som er helt ute. Og tacokjøttdeig var helt krise en periode, blander med ris nå og da går det bra. Kylling går an til nøds etter at det er sakte gjeninnført etter 1.trimester, laks var fælt sist. Kjøtt er godt derimot. Hamburger og karbonade [emoji4]

Her er det laks og kylling som er helt ute. Og tacokjøttdeig var helt krise en periode, blander med ris nå og da går det bra. Kylling går an til nøds etter at det er sakte gjeninnført etter 1.trimester, laks var fælt sist. Kjøtt er godt derimot. Hamburger og karbonade [emoji4]

Kroppen er bra merkelig altså :p godt det bare er for en periode. Så man må begynne å tenke på alt man ikke kan spise fordi lille man ammer får vondt i magen av det.. :p

Fortsatt mye lyst på frukt og grønt heldigvis, men har i tillegg fått veldig lyst på royal is, den mørke. Ingen annen is smaker like bra ;)
Prøver å ikke gi etter så ofte, men det er vanskelig!
Og så iste da. Lemon/lime. kan ikke gå på butikken uten å kjøpe med en flaske som blir drukket opp på tur hjem :p

anticravings på ren sjokolade, men ikke så ille som sist, vil jo ha det på is og i kake...

Jeg er offisielt på grapefruktkjøret igjen, kunne vært verre:p
Det meste av mat er litt sånn meeh.. men går ned, lite jeg har skikkelig lyst på, bortsett fra friskis som noen skrev om over her. Har bare ikke funnet enda!:(

Har ingen cravings denne gangen heller [emoji4]

Back
Topp