Med meg går det bra! Slapper av mest mulig i dag, så blir det Trondheimstur i morgen med UL på mandagHvordan går det med dere?
Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med meg går det bra! Slapper av mest mulig i dag, så blir det Trondheimstur i morgen med UL på mandagHvordan går det med dere?
Ul? Noe spesielt du skal inn for nå?Med meg går det bra! Slapper av mest mulig i dag, så blir det Trondheimstur i morgen med UL på mandag![]()
Hvordan går det med deg?
Vekstkontroll og legetime på svangerskapspol. pga blodtrykket mittUl? Noe spesielt du skal inn for nå?![]()
Tja. Går egentlig ganske greit. Har en million ting jeg klager på for tiden, fordi alt jeg gjør er vondt et eller annet sted [emoji23] men, tross alt er jeg egentlig bare veldig glad for at jeg er gravid (... Og snart er ferdig med å være gravid [emoji7])
Vekstkontroll og legetime på svangerskapspol. pga blodtrykket mitthun var -3,3% sist og de skal vel følge med at gjennomstrømminga i morkaka er som den skal [emoji4]
Kjenner på den jeg også [emoji28] måtte ha hjelp til å tørke leggene etter jeg dusja for akkurat i dag er det vanskelig og vondt å bøye seg... i morgen er det nok noe annet som plager meg [emoji28] tenk nå er det ikke lenge til vi er ferdige!! Det gleder jeg meg mest til [emoji16]
Neida, iallefall ikke når man tenker på at barn regnes som "normalvektige" ved fødsel fra -20% [emoji28] 2-3% er jo bare snakk om noen millimeter liksom..3% er ikke så ille, da. Min var -2% sist (men da trodde hun jeg var 27+0 i stedenfor 27+1, så jeg i epikrisen, så.. Er sikkert en litt høyere prosent. Men fremdeles, det er jo ikke ille).
Men får håpe alt ser greit ut..!det er vel mer kritisk om hun nesten ikke har vokst siden sist.. At hun er mindre enn snittet betyr jo ingenting.
![]()
Haha, uff. Jeg skulle multitaske i går. Kle av tightsen samtidig som jeg satt på do og tisset [emoji85].. Spare tid, vet du! [emoji85] Men magen kom så i veien, var jo vondt..
Godt å være på rundt 70% nå, altså [emoji14] ikke lange tiden igjen til vi må lage fødeliste her inne!
Neida, iallefall ikke når man tenker på at barn regnes som "normalvektige" ved fødsel fra -20% [emoji28] 2-3% er jo bare snakk om noen millimeter liksom..
Ah multitasking er farlig altså.. ender oftere og oftere i senestrekk og banning[emoji85]
Tenk det da! Fødeliste liksom?! Hvor ble det av tiden...
For et liv vi har for tiden.. ligger i senga så lenge som mulig, bare for å stå opp, prøve å gjøre noe fornuftig, skjønne at det ikke går, ligge på sofaen... Makan [emoji28] jeg vurderer faktisk å søke meg inn på et 6måneders nettstudium bare for å ha noe å gjøre [emoji28]Ikke sant.. Så lenge de følger sin kurve! Greit å passe på litt, og.
Alt er relativt farlig for tiden, gitt. Føler meg tryggest i stolen for tiden [emoji23] ødela ryggen/bekkenet ved å flytte på kjøleskapet her om dagen (vet. Det var kjempelurt, gitt......), så nå klarer jeg knapt reise meg opp engang.
Ikke sant! Snart skjer det sikkert noe! Forhåpentligvis kommer ingen før juli, men..
Haha, ja.. Jeg kunne sikkert forsøkt å studere litt på tannhelsesekretær, men.. Som sykemeldt vet jeg ikke helt hvordan det er å studere samtidig..?For et liv vi har for tiden.. ligger i senga så lenge som mulig, bare for å stå opp, prøve å gjøre noe fornuftig, skjønne at det ikke går, ligge på sofaen... Makan [emoji28] jeg vurderer faktisk å søke meg inn på et 6måneders nettstudium bare for å ha noe å gjøre [emoji28]
Det har jeg ikke tenkt på [emoji28] men det er jo i utgangspunktet et nettstudie til å ta på ettermiddag og kveld det jeg tenker på da. En bok, 7 oppgaver og en eksamen [emoji6]Haha, ja.. Jeg kunne sikkert forsøkt å studere litt på tannhelsesekretær, men.. Som sykemeldt vet jeg ikke helt hvordan det er å studere samtidig..?
Jo, men tror det er en egen hake for utdanning under sykemelding på sykemeldingkortet..Det har jeg ikke tenkt på [emoji28] men det er jo i utgangspunktet et nettstudie til å ta på ettermiddag og kveld det jeg tenker på da. En bok, 7 oppgaver og en eksamen [emoji6]
Takk det sammeTitter innom for å ønske dere en super himmelsprett!![]()
Vet ikke om det blir riktig å poste dette her, men noen som vet hvor man kan finne en barselgruppe i nærheten av Bergen? Jeg flytter dit i juli og kjenner veldig få i området, har termin i august. Må man være med i skjult gruppe eller hvordan fungerer det (lastet nettopp ned appen og finner ikke helt fram)[emoji4]
Velkommen hit i alle fall [emoji173]️
Kan ikke hjelpe deg med barselgruppe dessverre, men.. Må si jeg synes det er innmari tøft av deg å flytte så nær termin! Er formen fin og sånt?
Litt sen å svare deg, ser jeg, men.
Tusen takk![emoji5] Jeg får vel ta kontakt med helsestasjonen der borte. Formen er veldig fin, jeg jobber i Ås fram til 14 juli og har nettopp levert masteroppgaven min, samboeren min slutter i nåværende jobb i slutten av juli, begynner i ny 01 August, så da får vi ikke flyttet før 15 juli[emoji85] håper formen er like fin da[emoji856]