>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Vil ikke sokker jeg... [emoji23][emoji23] Gjerne en gang. Mannen vil jo ha [emoji13]Så gøy! Lyst å strikke votter jeg og.. Må bare.. Dummedumme sokken....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil ikke sokker jeg... [emoji23][emoji23] Gjerne en gang. Mannen vil jo ha [emoji13]Så gøy! Lyst å strikke votter jeg og.. Må bare.. Dummedumme sokken....
Da var dere heldige[emoji1]
Vi har fisket krabber og hatt middagsbesøk[emoji2]
God kveld! Rart å lese. Klokka har gått fort i dag... Dagen har vært grei, vært i bursdag [emoji173] Der da?
Ja vært en fin dag. Feiret begge ungene hos mamma i dag, med min tante, søskenbarn, onkel og kona. Lenge siden jeg så dem sist. Onkel og kona har jeg ikke sett på 3 år tror jeg.. Tante så jeg vel i fjor...
Frøkna ble 5 år i dag, så hun har vært strålende fornøyd [emoji4]
Uff.. Jeg hater sokkene. Å strikke ned går gjerne greit. Hælen er også ok. Men selve FOTEN er helt pyton å strikke [emoji28] blir jo aaaldri ferdig...!Vil ikke sokker jeg... [emoji23][emoji23] Gjerne en gang. Mannen vil jo ha [emoji13]
Puslearbeid gitt med votter [emoji23]
Må de bli ferdige [emoji23]![]()
Følelsen av det jeg også nå da [emoji23]Uff.. Jeg hater sokkene. Å strikke ned går gjerne greit. Hælen er også ok. Men selve FOTEN er helt pyton å strikke [emoji28] blir jo aaaldri ferdig...!
Jo. Er ikke så mye igjen faktisk. Men mannen ville se film med lys av. Så måtte ta pause nå gitt [emoji23]Synes du har kommet langt jeg[emoji2]
Votter er gøy synes jeg. Men det er fordi jeg ikke bruker mønster på sokker, men gjerne gjør det på votter. Så blir mer spennende. Kanskje jeg skal prøve meg på mønstersokker neste gang heller. Er jo denne rett frem strikkingen som er drepen.Følelsen av det jeg også nå da [emoji23]
Ja, ser den. Går seg vel til. Jeg pleier jo egentlig sjeldent låse bilen uansett.. Heller ikke ta ut nøklene [emoji85]
Best å høre på kroppen jaTja. Gjør ingenting fordi jeg må, for det meste [emoji14]
Går kjapt før bekkenet gjør at foten streiker eller jeg blir svimmel..
Men helt ok å sitte stille en stund også, egentlig..!
Tennlåsen gikk vrang. Får ikke til å vri om nøkkelen, rett og slett.
"oi. Når ble klokka to?!"
Hahha [emoji23]Kunne jo ikke låse min etter at jeg knakk den til døra[emoji85] hadde jo bare et sett må vite[emoji23]
Jo. Er ikke så mye igjen faktisk. Men mannen ville se film med lys av. Så måtte ta pause nå gitt [emoji23]
Skal visstnok være en enkel sak.. Så håper det kun er det som må til. Har ignorert et sånt lite lys i dashbordet en stund og [emoji85][emoji85][emoji85]Best å høre på kroppen ja![]()
Håper det er lett å fikse den låsen da![]()
Hahha [emoji23]
Selvsagt [emoji28]
Mye det og [emoji28] i alle fall om du skal opp kl 5Kanskje ikke to, men halv et[emoji33]
Såpass [emoji23]Og et evig mas hver gang noen satt på! "For all del IKKE lås døra!!!!" Var jo sentrallås[emoji85]
Haha det er fort gjort. Lett å se en annen vei når det kommer sånne fine små lys [emoji23]Skal visstnok være en enkel sak.. Så håper det kun er det som må til. Har ignorert et sånt lite lys i dashbordet en stund og [emoji85][emoji85][emoji85]