Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det ble en del... Aner ikke hvor mange. Men mener å huske det dekket begge sider på jakka [emoji23]Det må jo bli noen på såpass mange år.
Sikkert stas det ogHehe. Jeg har ingen
Jeg har noen pin fra leikaring-stemne da....
God kveld [emoji4]God ettermiddag![]()
Har dere hatt en fin dag i dag?Hva har dere gjort?
![]()
Næmmen, det hørtes hektisk ut!God kveld [emoji4]
Har stressa rundt og vasket klær (10 maskiner på 4 timer [emoji54])
Måtte på jobb og hente ting til mannen, han lå i hjemme med feber
Snart skal jeg synke ned i sofaen og forsvinne der [emoji23]
Men å ha det i to dager er egentlig to dager for mye!Hodepine dag 2, glad jeg ikke har det hver dag
Deilig å gjøre ingenting av og tilGod kveld! Helgefeeling her og, gjort ca ingenting. Bilen streika, så må komme meg til byen før vi får gjort noe mer i huset i alle fall..
Uff. God bedring til deg.Hodepine dag 2, glad jeg ikke har det hver dag
Tja. Gjør ingenting fordi jeg må, for det meste [emoji14]Deilig å gjøre ingenting av og tilbare det ikke blir for ofte [emoji14] men så kjedelig med bilen da. Hva skjedde?
De ser ut til å bli skikkelig fine [emoji4]Puslearbeid gitt med votter [emoji23]
Må de bli ferdige [emoji23]![]()
Får håpe det [emoji7] Men en del puttelarbeid gittDe ser ut til å bli skikkelig fine [emoji4]
Ikke uenigMen å ha det i to dager er egentlig to dager for mye!
Takk for detUff. God bedring til deg.
Så gøy! Lyst å strikke votter jeg og.. Må bare.. Dummedumme sokken....Puslearbeid gitt med votter [emoji23]
Må de bli ferdige [emoji23]![]()
Takk
Ja det er helt pyton i grunn, svimmel , kvalm og sterk hodepine er slitsomt
Haha.. Uff [emoji14] ser for meg der blir baaare styr.
Det er bra da [emoji28]
Ja, ser den. Går seg vel til. Jeg pleier jo egentlig sjeldent låse bilen uansett.. Heller ikke ta ut nøklene [emoji85]Nå var jeg jo ilke vant med noe annet, så gikk egentlig greit.
"oi. Når ble klokka to?!"Jada, bortsett fra de gangene jeg skal opp kl 5 dagen etterpå[emoji85] og er helst da det skjer[emoji28]
Der og da. Men vi fikk jo bare en i året, og jeg har vel tre... JajaSikkert stas det og![]()