7uker, akutte magesmerter og feber.

Piperchap

Blir kjent med forumet
Er ca 7 uker på vei, fikk skutte magesmerter rundt 17 tiden i dag, har hatt feber ( 38,7) som jeg tok Paracet for og den gikk ned. Kan ikke huske strekksmertene var så ille i forrige graviditet. Og er livredd for SA/MA da jeg tiligere har hatt MA..
Ringe legevakt eller ikke? Er jo ikke så mye de kan gjøre akuratt men blir usikker [emoji30]

Er ca 7 uker på vei, fikk skutte magesmerter rundt 17 tiden i dag, har hatt feber ( 38,7) som jeg tok Paracet for og den gikk ned. Kan ikke huske strekksmertene var så ille i forrige graviditet. Og er livredd for SA/MA da jeg tiligere har hatt MA..
Ringe legevakt eller ikke? Er jo ikke så mye de kan gjøre akuratt men blir usikker [emoji30]

Hvor er det du har vondt og hvilken smerte er det?

Det er i nedre del av magen og strekker seg opp mot navle, det er som ekstreme menssmerter.

Kommer de og går eller er de konstante? Er de mer mot en side eller bare over hele?

Er vel best å kontakte legevakten. Det skader iallfall ikke. Klem:Heartred

Ta kontakt med legevakten for å få avkreftet en eventuell exu.
Lykke til [emoji173]️

Kontakt legevakten. Når det er smerter på kun en side så kan det være graviditet utenfor livmoren, så du bør kreve en ultralyd. Og det skader jo ikke å få en sniktitt på den lille om alt er bra :)

Håper du fikk kontakt med legevakten og at alt er bra ❤️

Var hos legevakten, de sa det ikke var noe de kunne gjøre. Så skal kontakte fastlege i morgen å kreve en ultralyd [emoji5] gjør fortsatt veldig vondt men har tatt to Paracet nå så håper smerter roer litt så jeg får sove [emoji173]️

Tenkte det samme, greit å få bekreftet at det ikke er en exu. :)

Var hos legevakten, de sa det ikke var noe de kunne gjøre. Så skal kontakte fastlege i morgen å kreve en ultralyd [emoji5] gjør fortsatt veldig vondt men har tatt to Paracet nå så håper smerter roer litt så jeg får sove [emoji173]️

Hvordan går det med deg?

Har UVI, har fått tine hos Gyn.. men ikke før den 27! Så skal ringe å klage i morgen.. klarer ikke å gå 3 uker til å ikke vite noe :/

Har UVI, har fått tine hos Gyn.. men ikke før den 27! Så skal ringe å klage i morgen.. klarer ikke å gå 3 uker til å ikke vite noe :/

Uff! Det SKAL man ta veldig alvorlig! Venninnen min var inn og ut på sykehuset pga det samme, og hun fikk komme med engang, har du fått antibiotika da? Man skal IKKE gå med ubehandlet UVI under ett svangerskap :(

Back
Topp