Hva [emoji33] du fikk stoppet han antar jeg?
Jeg gjorde det ja[emoji28] han mente han ikke var såå våt bak[emoji23][emoji85] er det mulig liksom?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva [emoji33] du fikk stoppet han antar jeg?
God morgenaltfor tidlig morgen her, vært oppe en time allerede. Det var ikke helt sånn jeg så for meg da jeg gikk altfor sent til sengs i går
menmen
![]()
God morgen. Her var det ti på seks. Vi drøye litt men snart er frokosten klar (og altså hele familien ferdig på badet)
Oppmøte 8.45 på skolen.
God morgen!
Her våknet storebror 6.30 [emoji42]
Og da var det 30 min til klokka ringte... Frøkna bllr 5 i dag, og vi skulle vekke henne med gaver på senga...
Jeg fikk selvfølgelig ikke sove igjen... Og det kjenner jeg på hodet...
Men men, frøkna er storfornøyd og fikk det hun ønsket seg [emoji16]
God morgen![]()
Våknet 3 ganger i nattGod morgen[emoji4] har snuppa latt deg få sove i natt da?
Ja lurer på når det skal skje [emoji23]God morgen[emoji4] at man ikke lærer[emoji28]
God morgen, Syn=) står det bra til?God morgen![]()
Du gjør det jaLiker det!
God morgrnGod morgen[emoji4] Her var det visst morgenen halv 7[emoji15] men vi drøyern i senga en stund til[emoji6]
Planer for dagen?God morgenaltfor tidlig morgen her, vært oppe en time allerede. Det var ikke helt sånn jeg så for meg da jeg gikk altfor sent til sengs i går
menmen
![]()
Så braGod morgen!
Her våknet storebror 6.30 [emoji42]
Og da var det 30 min til klokka ringte... Frøkna bllr 5 i dag, og vi skulle vekke henne med gaver på senga...
Jeg fikk selvfølgelig ikke sove igjen... Og det kjenner jeg på hodet...
Men men, frøkna er storfornøyd og fikk det hun ønsket seg [emoji16]
Det satser jeg på. Vi er klare til avreise nå, mannen bare gikk inn for å ta med kontanter.Da er halv 7 bedre ja.
Dere må ha en fin dag[emoji4]
Kan ikke tvinge heller gitt [emoji23]
Jupp det stemmer
Ringte legevakt, og hadde ingen grunn til å grue meg. Er på vei inn nå etter en kort ordveksling på telefonen. De vil ha en kontroll, og er redd jeg kaster opp pågrunn av trykket, ikke medisinene. Får se da. De skulle ringe vakthavende nevrolog på sykehuset når jeg kommer inn, håper virkelig ikke det blir en tur til på akutten... Da får de i alle fall stikke den hersens nåla i ryggen min og fjerne litt væske.
Jeg har tatt helt av gitt.... Er på votteboka nå da. Og prøver meg der i første omgang [emoji23]