♡ Skravletråd JUNI ♡

Liksom det ja.
Hun kan bokstavene. Hun kan tallene. Grunnleggende regning.
Rekke opp hånda og masse greier de har jobbet med i bhg

Så noe må liksom være igjen til skolen
Greit å vente til med noe da ja, kan fort bli kjedelig om hun skal være langt foran de andre.

Lurer på om snuppa mi greier det om et år jeg

Ringte legevakt, og hadde ingen grunn til å grue meg. Er på vei inn nå etter en kort ordveksling på telefonen. De vil ha en kontroll, og er redd jeg kaster opp pågrunn av trykket, ikke medisinene. Får se da. De skulle ringe vakthavende nevrolog på sykehuset når jeg kommer inn, håper virkelig ikke det blir en tur til på akutten... Da får de i alle fall stikke den hersens nåla i ryggen min og fjerne litt væske.
Tenkte meg at de ville kontakte vakthavende nevrolog, og det er greit at h*n får se på deg!

Dørstokkmila var lang i dag og men kom meg heldigvis over den[emoji2] sitter nå ferdig trena og hører på at det begynner å sprutregne, og synes synd på mannen som er ute å jogger[emoji85]
Godt å være ute selvom det regner da, bare hope rett i dusjen når man kommer hjem [emoji6]

Hehe I min familie er det ihvertfall sånn [emoji23] selv hadde vi ikke trengt gaver men liker å se reaksjonen til barna
For meg er julrn for alle, liker å både få og gi gaver.
Kengubarnet synes ogsp det er viktig at vi voksne får;)

For meg er julrn for alle, liker å både få og gi gaver.
Kengubarnet synes ogsp det er viktig at vi voksne får;)
Julen har blitt mindre og mindre viktig her, bevarer den som en familiehøytid da.

Det er det, vil ikke tro dere feirer eid eller gjør noe under ramadan heller [emoji6]
Det er jo et poeng, for meg er jula viktig, men ramadan og eid er naturlig nok ikke relevant for meg.

Nå er jeg på vei hjem igjen etter at de har snakket med nevrologen. De har snille med meg i dag og. Møtte hun aller første jeg var hos på legevakta den gangen hodesmertene startet, og hun husket det. Fantastisk lege. Jeg fikk kvalmestillende da de var redd jeg skulle bli mer dehydrert, og nevrologen sa at jeg må trappe sakte ned igjen på medisinen, for de har nok økt for raskt. Når jeg er nede igjen kan vi øke sakte på nytt. Det kan ta tid før hodepinen forsvinner, så jeg SKAL ta smertestillende, og ikke sitte å pine meg selv osv. Fint å få klare beskjeder. Men da var det heldigvis medisinene, det er de ganske sikre på.

Nå er jeg på vei hjem igjen etter at de har snakket med nevrologen. De har snille med meg i dag og. Møtte hun aller første jeg var hos på legevakta den gangen hodesmertene startet, og hun husket det. Fantastisk lege. Jeg fikk kvalmestillende da de var redd jeg skulle bli mer dehydrert, og nevrologen sa at jeg må trappe sakte ned igjen på medisinen, for de har nok økt for raskt. Når jeg er nede igjen kan vi øke sakte på nytt. Det kan ta tid før hodepinen forsvinner, så jeg SKAL ta smertestillende, og ikke sitte å pine meg selv osv. Fint å få klare beskjeder. Men da var det heldigvis medisinene, det er de ganske sikre på.

Så godt å høre at du fikk god hjelp[emoji4] håper det nå retter seg etter at du får trappa ned også opp igjen med medisinene[emoji4]

Så bra de tok godt vare på deg!

M
Jeg har skjønt det er noe med trykket i hjernen, men hva er det det kommer av? Vet de hva som feiler deg?

Back
Topp