God natt [emoji4]God natt[emoji92]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt [emoji4]God natt[emoji92]
BLÆÆÆ!!!!!!!!!Ja den der ja [emoji23][emoji23][emoji23]
Nei si det, kunne like gjerne gjort det [emoji23]Så hvorfor sendte ikke han deg i sitt sted![]()
Men jobber ikke han på apotek ikke Ica???Nei si det, kunne like gjerne gjort det [emoji23]
Men obligatorisk fest med foredrag hele dagen først virker ikke såååå lokkende kun for 30-60 min show [emoji23]
Er god den daJa den der ja [emoji23][emoji23][emoji23]
Fordi man har forskjellig smakBLÆÆÆ!!!!!!!!!
Skjønner ikke hvorfor unger elsker den greia der
Nei si det, litt som spaghetti med kjøttdeigBLÆÆÆ!!!!!!!!!
Skjønner ikke hvorfor unger elsker den greia der
"Spagetti med kjøttdeig" er et ganske bredt begrep sp der er jeg ikke helt enig.Nei si det, litt som spaghetti med kjøttdeig
Ica kjøpte opp kjeden ifjor så alle under ica er der (eller på 3 andre fester for er hele Sverige)Men jobber ikke han på apotek ikke Ica???
Litt forvirret nå
Slik å forståIca kjøpte opp kjeden ifjor så alle under ica er der (eller på 3 andre fester for er hele Sverige)
Tja, sopp får vi ikke brukt her, prøvd men der går grensa for snuppa"Spagetti med kjøttdeig" er et ganske bredt begrep sp der er jeg ikke helt enig.
Sleng oppi en boks hakkede tomater, litt urter, sopp, løk+++
Det kalles fremdeles spagetti med kjøttdeig, men smaker ganske godt
Eldste liker heller ikke sopp så jeg har store biter i slik at han klarer å plukke de ut (og legge på tallerkenen til lillesøster til stormende jubel)Tja, sopp får vi ikke brukt her, prøvd men der går grensa for snuppa
Ja, ho startet første gang klokka fem[emoji85] sovna heldigvis igjen også sto dem opp 7.
Haha, ikke noe du kunne gjøre?
Storebror her også kjeder seg på Sfo...
Så vi vurderer å kutte ned 2 dager... Den dagen jeg har fri, og fredagen. Men det betyr også at han må komme seg på skolen selv hver 3.fredag da jeg har tidligvakt... Så er litt spent på det... Om han tør når det blir vinter..
Greit når det er det sånn da [emoji4]Eldste liker heller ikke sopp så jeg har store biter i slik at han klarer å plukke de ut (og legge på tallerkenen til lillesøster til stormende jubel)
"Stakkars" det eldste guttene mine.
Når hu mor har vondt i ryggen blir det enklere mat på kvelden.....
God natt [emoji173]️Natta folkens