Ikke i bruk
Forumet er livet
Er du her å?Flink håndballmamma[emoji7]
Flott helg her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du her å?Flink håndballmamma[emoji7]
Flott helg her!
Tørket støv, støvsuget, vasket leiligheten og balkong samt fått lagd mat. Også selvsagt lekt med ungene [emoji4]Hva har dere gjort?
Takk for det[emoji4]
Hehe. De lider nok ingen nød"Stakkars" det eldste guttene mine.
Når hu mor har vondt i ryggen blir det enklere mat på kvelden.....
Det gjør de ikke...Hehe. De lider nok ingen nød![]()
Det høres helt innafor utDet gjør de ikke...
De spiser og smiler.
Altså, de har fått ordentlig mat, bare lagde noe hvor alt kunne stå i ovnen samtidig og gjøre seg ferdig selv slik at jeg slapp å stå så mye å kokkelere + er par snarveier fra post og frysedisk
Tok en pose kyllingvingeklubber i en ildfast form, hadde i litt urter, mye hvitløk, en del krydder, olje +++, og satte i ovnen.Det høres helt innafor utHva ble det?
Hørtes knallgodt utTok en pose kyllingvingeklubber i en ildfast form, hadde i litt urter, mye hvitløk, en del krydder, olje +++, og satte i ovnen.
Delte opp brokkoli og blomkål i små buketter og hadde i en annen form, fløte og krydder inn i ovnen, og gratinere med ost oppå når halvferdig.
Legge i hvitløksbaguetter fra frysedisken mot slutten og ha Maarud sterk dip laget med yoghurt ved siden av
Hvis det er din versjon av "enkel mat", så er jeg mektig imponert. Hørtes kjempegodt og næringsrikt utTok en pose kyllingvingeklubber i en ildfast form, hadde i litt urter, mye hvitløk, en del krydder, olje +++, og satte i ovnen.
Delte opp brokkoli og blomkål i små buketter og hadde i en annen form, fløte og krydder inn i ovnen, og gratinere med ost oppå når halvferdig.
Legge i hvitløksbaguetter fra frysedisken mot slutten og ha Maarud sterk dip laget med yoghurt ved siden av
Hørtes knallgodt ut![]()
Var fantastiskHvis det er din versjon av "enkel mat", så er jeg mektig imponert. Hørtes kjempegodt og næringsrikt ut![]()
Jups [emoji7] legger man til helt svart får man en sær miks [emoji6]Spesielle og særegne disse skipskattene[emoji7]
Tenkte ja men dine er gutter, men det er jo malek også [emoji87]Mine har ikke vært så opptatt av sko[emoji12]
Det går nok kjempe bra, vil tro de heller hadde Fått dårlig samvittighet og du skulle fått enda mer vondt i ryggen"Stakkars" det eldste guttene mine.
Når hu mor har vondt i ryggen blir det enklere mat på kvelden.....
*Kremt* lett mat?Tok en pose kyllingvingeklubber i en ildfast form, hadde i litt urter, mye hvitløk, en del krydder, olje +++, og satte i ovnen.
Lett i form av ja mye tid i ovnen, men lite tid jeg må stå på kjøkkenet så jeg får hvile*Kremt* lett mat?
Du er da god da [emoji4]
Gjorde ikke drt gittSlapp av i sofa du[emoji1]
ReddikHva skal dere dyrke??[emoji2]
Fin her ogsåVeldig fin[emoji1] plantet blomster og det digger jeg!
Du da?
Kommer du på besøk?Tok en tur til kongens utsikt jeg før jeg plukket opp kb
He he neiKommer du på besøk?
(Sameiet vårt heter det)