Stol..

Miliane88

Elsker forumet
Januar 2017
Septemberbarna 2019
Begynner å nærme seg at lillegutt trenger stol, så lurer æ bare på ka meningene e om tripp trapp eller stokk steps? Noen erfaringer? Evt noen andre stoler som anbefales? :)

Synes tripptrappstol er veldig grei :)

Vi har tripp trapp, syns den er finest også er det litt nostalgi fordi jeg vokste opp med det selv.

Men steps ser egentlig bedre ut å sitte i pga den er mer bua i ryggen :)

Vi har tripptrapp etter storesøster, som han bruker med nyfødtsete nå. Godt fornøyd med det :)

Har tripp trapp stol til begge barna, elsker den [emoji2] Praktisk at en kan flytte sitteplaten og benplaten etter behov [emoji4]

Vi trives godt med Tripp Trapp. Samme som både jeg og mannen hadde da vi var små. Bestemor ble veldig glad da vi ønsket oss den til navnefesten.

Guess what!
Vi har også tripp trapp [emoji4][emoji23]

Kjempefornøyd med den. Kan jo brukes fra fødsel og opp til 85 kg , følge barnet hele veien.
Også er dem så god kvalitet på, at jeg tror mamma har min gamle liggende på mørkeloftet enda [emoji23][emoji23]

Eneste med den, er jo at den er ganske dyr..

Guess what!
Vi har også tripp trapp [emoji4][emoji23]

Kjempefornøyd med den. Kan jo brukes fra fødsel og opp til 85 kg , følge barnet hele veien.
Også er dem så god kvalitet på, at jeg tror mamma har min gamle liggende på mørkeloftet enda [emoji23][emoji23]

Eneste med den, er jo at den er ganske dyr..
Pappa har stående den fra vi var små enda og den var fra mamma var liten, så holder seg godt [emoji4] Lett å selge videre er de også [emoji2]

Vi har tripp tapp også. Veldig ok. 9åringen min bruker sin enda. Prøvde å ta den vekk men da satt han ikke skikkelig ved bordet så da har han den enda. Derfor fikk frøkna sin egen.

Men brukte stol fra ikea til førsteman i starten... funker veldig godt og koster vel bare rundt 100kr...

Men brukte stol fra ikea til førsteman i starten... funker veldig godt og koster vel bare rundt 100kr...
Hvis det er den uten støtte til bena så er ikke det anbefalt til daglig bruk, de bør ha ben støtte [emoji2] Vi har den til ekstra stol, brukes til gjester eller om vi må ha med sto et sted [emoji2]

Liker jo og godt tripp trapp stolen, litt nostalgisk og synes den e ganske stødig. Men steps ser jo fin ut da, samboer liker stepsen, så får se ka vi bestemmer oss for[emoji14]

6798eb62a1e2694f1edf524b7263dc67.jpg

Det ble steps på oss, den passa så fint til spisebordet, vi e kjempefornøyd:)

ååå den var lekker... passet supert hos dere

Back
Topp