Svakere tester :(

Jente24år

Glad i forumet
IMG_3596.JPG den øverste ble tatt i går, og de to nederste idag, på samme urin.... syns de har blitt svakere siden i går :( hva tror dere

Syns de så veldig like ut jeg. Tror ikke du skal bekymre deg. Dobling skjer bare hver 48. time ca, så det blir rett og slett for kort tid mellom disse til å se stigning.

De ser veldig like ut. Jeg synes mine egne billig-tester var veldig svake hele tiden og begynte å lure, men etter en uke tok jeg test i cbfm og den var tydelig sterkere enn første test i monitiren, så da roet jeg meg ned:) Hold ut;)

Jeg synes også de ser like ut. Om du klarer, forsøk å teste annenhver dag :) [emoji173]️

Syns de så veldig like ut jeg. Tror ikke du skal bekymre deg. Dobling skjer bare hver 48. time ca, så det blir rett og slett for kort tid mellom disse til å se stigning.
De ser veldig like ut. Jeg synes mine egne billig-tester var veldig svake hele tiden og begynte å lure, men etter en uke tok jeg test i cbfm og den var tydelig sterkere enn første test i monitiren, så da roet jeg meg ned:) Hold ut;)
Jeg synes også de ser like ut. Om du klarer, forsøk å teste annenhver dag :) [emoji173]️

Godt å høre :) er bare så forferdelig bekymret for at det ikke skal gå vår vei denne gangen heller :(
Blir helt gaaal! Men jeg har en digitaltest jeg tenker å ta på søndag eller mandag :)
Men jeg syns den nederste testen så litt rar ut i forhold til de andre. Teststreken er liksom bredere, og hele testen ser litt mindre ut...

Syns de ser helt normale ut, som de andre sier er det kort tid i mellom. [emoji4]

De ser veldig like ut. Har brukt samme testene, og de har ulikt fargestoff i seg også virker det som.. Lykke til [emoji108]

Back
Topp