Hvordan er matlysten?

Matlysten er ekstrem.
Spiser 3x så mye som vanlig.
Skal du på butikken?
Kjøp en dobbel snikkers til meg kjære, hører jeg meg selv si ofte.

Lollipop er så digg! :joyful::D

Jeg er egentlig mest glad i krem is, men nå har jeg lyst på saft is hele tida[emoji28]
Har kjøpt inn to 10 pakk med lollipop, kan ikke risikerte at det skal bli tomt[emoji23]

Jeg må spise ofte for å holde kvalmen i sjakk. Er så heldig at det fungerer foreløpig. Ellers orker jeg ikke tanken på sjokolade, potetgull, kaker, og annet godt. Men middag spiser jeg mye av. Jeg orker heller ikke tanken på å spise egg. Er rart å være gravid!

Jeg er egentlig mest glad i krem is, men nå har jeg lyst på saft is hele tida[emoji28]
Har kjøpt inn to 10 pakk med lollipop, kan ikke risikerte at det skal bli tomt[emoji23]
Enig! Nå kjøper jeg meg bare saftis:D
Så lurt med 10pakk får vurdere det samme :hilarious:

Her er matlysten på bånn. Ingenting frister. Føler jeg går rundt og er sulten hele tiden. Men klarer ikke spise noe. Eneste som går ned er rista skive med ost.

Matlysten er ikke noe å skryte av, men på formiddagen må jeg spise jevnt og trutt for å holde kvalmen under kontroll. På ettermiddagen kommer kvalmen mer og mer. Har ikke kastet opp (enda), men middagen er en utfordring hver dag, både å lage og spise. Legger meg samtidig med ungene og nettene er heldigvis kvalmefrie.

Helt grei men ikke på topp!

Uff, kjøpte inn sjokolade til i kveld, elsker melkesjokolade! Men når den kom fram på bordet fristet den ikke i det heletatt og det gikk plutselig opp for meg at jeg ikke har spist sjokolade siden jeg ble gravid (9 uker i dag) :o og jeg som vanligvis unner meg en ladebit daglig, thihi, håper lysten ikke kommer tilbake!

Wooho!! I dag har jeg spist en skikkelig god middag, kost meg med popkorn og ikke vert kvalm i det hele tatt [emoji322][emoji323][emoji3] Sååå fornøyd!!

Matlysten er på topp! :)
Lurer på hvor mye jeg kommer til å legge på meg hvis dette fortsetter til januar :hilarious:

Spiser stort sett sunnt da som jeg vanligvis gjør, men litt mer i hvert måltid.
Heldigvis ikke så sugen på potetgull lenger.

Dilla på is!! [emoji7] ellers føler eg at eg spiser mer enn eg burde. Bortsett fra de dagene eg er ekstremt kvalm [emoji4]

Matlysten er så som så[emoji57] Spiser greit på morgenen men når det kommer til ettermiddagen/kvelden er matlysta på bånn. Har levd på knekkebrød de siste 4 ukene og middag er det bare å glemme ( spiser dette max 2 ganger i uka)[emoji17] Tror jeg må begynne å ta vitaminer for tror knekkebrød med hvitost blir litt lite i lengden[emoji21]

Av og på.. sitter nå og trumper i meg litt mat fordi jeg et sååå sulten! Hadde skikkelig lyst på det jeg laget meg. Men når jeg skulle begynne å spise bare vaks maten i munnen, magen ble oppblåst og måtte ta små tygg for å få i meg noe..

Jeg spiser hele tiden.. var i konfirmasjon på lørdag, kom hjem en time etter å ha spist både middag og kaker og var skrubbsulten. Spiste middag hos min mor i går, og måtte lage meg middag igjen i går kveld [emoji56] ca en time etter å ha spist begynner jeg å kjenne sulten komme [emoji23]

Er sulten veldig ofte men har veldig lite matlyst! Hjelper litt hvis jeg får mat ferdig og slipper å lage den selv, for er nesten umulig å finne noe som frister å spise..:wideyed:

Jeg er bare kvalm og alt jeg spiser er kun for å holde kvalmen i sjakk...begynner å gå tom for mat å spise også fordi alt minner meg om å være kvalm og gjør meg bare enda kvalmere. Knekkebrød m/brunost, rista brød m/smør, havregrynsgrøt, ritzkjeks osv? Det kommer det til å være lenge til jeg spiser igjen :(

Sist gikk jeg ned nesten 10 kg før uke 12, fikk ikke i meg noe! Hjalp litt at samboer bare satte noe foran meg og tvang i meg litt! Var redd det skulle bli slik denne gangen og men det er helt motsatt! Har fortsatt lyst på kaffe og tilogmed sukker (det var JÆVLIG) sist!
Til dere som sliter med å få i dere noe som helst; ikke stress, vann er viktigst, prøv å spise hva som helst! Hvis du lever på vannmelon er det bra nok! Babyen er som en parasitt og den tar det den trenger! Blir det for ille må dere oppsøke lege/legevakt! Og iallefall hvis du ikke får i deg nok væske!

Denne gangen er jeg sulten 24/7 men blir mett så fort jeg spiser! Heldigvis ikke cravings på så mye, men spist chocos frokost til alle måltider noen dager nå! Tror det egentlig handler om melk...

Drikker masse vann fordi jeg vet det hjelper på kvalmen...og så er det greit å ha noe å faktisk spy opp... *rødme*

Eneste jeg orker til frokost er ristet brød med smør og ost. Ellers går det meste bra utover dagen så lenge det ikke har for mye lukt. Men matlysten er veldig redusert, så spiser mye mindre enn normalt.

Back
Topp