Bevegelsesmønster?

Zickaa

Flørter med forumet
Septembergull'17
Har dere begynt å merke bevegelsesmønsteret til mageboeren? Her er hun veldig aktiv i 23 tiden og 02 tiden. :rolleyes: ellers er det opp og ned iløpet av dagen. Har også merket at hun tisser og hikker. :cat:

Var ett mønster tidligere, men dette har nå kommet bort. Har derimot blitt MYE sterkere spark/bevegelser, og generelt mer aktiv! Ikke merket noe til hikke osv enda, men det blir nok :p

Ikke merket ett spesielt mønster enda egentlig. Er bare generelt mer og kraftigere spark som er forskjellen. Kan vel også komme av at jeg har morkaka foran som har dempet mye tidligere, men han har jo blitt større og sterkere inni der nå [emoji6]

Hadde ett mønster i halvanna uke, men så endra det seg brått og jeg har ikke helt lært meg det nye. Har vært så mye forskjellig de siste par dagene.

Har ikke et mønster her heller. Men er aktiv når jeg hviler, uansett når på døgnet det er.

Har ikke noe mønster jeg har lagt merke til i hvertfall :) I går var det mye aktivitet hele dagen, i dag har det vært roligere. Han romsterer mye når jeg hviler, men ikke så mye om natta heldigvis :)

Har ikke noe mønster jeg har lagt merke til i hvertfall :) I går var det mye aktivitet hele dagen, i dag har det vært roligere. Han romsterer mye når jeg hviler, men ikke så mye om natta heldigvis :)
Her er hun ganske rolig om dagen, og tar seg opp iløpet av kvelden. :p når jeg slapper av derimot så kjenner jeg romstering hele dagen..

Ikke noe fast mønster, men generelt mye aktivitet. Særlig på natta...

Ikke noe spesielt mønster annet enn at det generelt er endel aktivitet og typisk når jeg skal legge meg. Gjerne mer om ettermiddagen/kvelden.
Har også kjent litt hikke:Heartred

Jeg kjenner også aktivitet når jeg slapper av. Ellers er det ekstra mye aktivitet ved 22-23 tiden. I går var det tydelige spark på utsiden av magen, koselig :)

Mest aktivtet på dagen om jeg sitter rolig eller slapper av. Rolig om kvelden og tidlig på dagen så satser på det holder seg når hun kommer ut ;)

Er ikke noe "mønster" med tenke på klokka, jobber skift, så er på jobb både tidlig og sent, men kjenner det når jeg setter meg ned og slapper av, at da blir det liv, og spesielt når jeg har spist :)

Back
Topp