Solskjerming i bil

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Noen som vet om sotede ruter er solskjermende nok? Eller om jeg må ha sånn som man klistrer på også?

Godt spm Myser han av sola?

Ja, litt, men det gjør han med den skjermen jeg har på også. Blir også sur når han får sola i ansiktet, selv om det da er gjennom både sotet rute og sånn solskjerm.. [emoji848]

Ja, litt, men det gjør han med den skjermen jeg har på også. Blir også sur når han får sola i ansiktet, selv om det da er gjennom både sotet rute og sånn solskjerm.. [emoji848]
Min å [emoji23] Har ikke noe godt svar dessverre. Vi bruker bare solskjermingen på bilstolen.

Vi har en skjerm på klipe som vi bruker på vogn og i bilen, kjøpt på barnebutikk, tror den heter buggy buddy. Veldig praktisk!

Vi har en skjerm på klipe som vi bruker på vogn og i bilen, kjøpt på barnebutikk, tror den heter buggy buddy. Veldig praktisk!

Er denne sånn halvgjennomsiktig som vanlige solskjerminger?

Er denne sånn halvgjennomsiktig som vanlige solskjerminger?

Nei, den er helt tett :) veldig kjekk, og klipa er så god at den kan festes på stanga tip bilstolen. Bruker den mye på vogna også, for her er det gjerne vind fra ene siden og sol fra andre.

Nei, den er helt tett :) veldig kjekk, og klipa er så god at den kan festes på stanga tip bilstolen. Bruker den mye på vogna også, for her er det gjerne vind fra ene siden og sol fra andre.

Høres kjekt ut! Litt usikker på om den blir godt mottatt av Mr. Jeg-vil-se-ut-av-vinduet-for-bilkjøring-er-bæsj! [emoji23] Derfor jeg lurte på om sotede ruter er godt nok, sånn at jeg kunne droppe den skjermen jeg har der - for da ser han jo mer ut av vinduet [emoji6]

Høres kjekt ut! Litt usikker på om den blir godt mottatt av Mr. Jeg-vil-se-ut-av-vinduet-for-bilkjøring-er-bæsj! [emoji23] Derfor jeg lurte på om sotede ruter er godt nok, sånn at jeg kunne droppe den skjermen jeg har der - for da ser han jo mer ut av vinduet [emoji6]

Hvis man har noen bake kan jo den skjermen justeres veldig. Den er ikke så stor heller, så man kan jo se rundt den. :)

Her funker det ikke bare med sota rute, men det funker forsåvidt ikke med solskjerm heller :P

Vi har sånn film på ruta, trur ikke det e nok,vi har ihvertfall kjøpt ole brumm solskjerm i tillegg bare fordi det e søtt:p

Jeg har sota ruter, men har valgt solskjerming i tillegg da mini var tydelig missfornøyd med sola

Back
Topp