Dårlig mamma...

MammaB

Flørter med forumet
Åh, jeg føler meg som verdens dårligste mamma om dagen [emoji21]
Er så dårlig, og husker brått hvorfor vi bestemte oss for å bare ha to... Forrige følte jeg overhodet ikke at jeg klarte å ta godt nok vare på 1-åring min mens jeg gikk gravid - og denne gangen har jeg jo to små som trenger mamma! Her ligger jeg med hodet i do mesteparten av dagen [emoji21][emoji21][emoji21] andre som føler seg forferdelig dårlig skikket om dagen..?

Jeg har ei frøken på 1,5år som enda er hjemme og er ekstremt avhengig av meg for tiden, er så sliten å kvalm om dagene så føler jeg ikke får stimulert henne nokk nå [emoji21] Heldigvis er pappa hjemme så han hjelper mye til og tar henne med ut når jeg blir for dårlig [emoji21]

Husk at dette bare er en pitteliten brøkdel av deres liv og de kommer ikke til å huske så mye (om noe) når de blir eldre =D du gjør så godt du kan og det er mer enn bra nok!

Samme her! Har en jente på 3 år som jeg føler jeg ikke klarer å gi nok til. Jeg er konstant kvalm og brekker meg hele tiden. Eier heller ikke tålmodighet lenger, så når hun ikke hører så hisser jeg meg fortere opp enn hva jeg gjorde før. Har så dårlig samvittighet [emoji853] forhåpentligvis går kvalmen over om ikke så lenge!

Årh! Helt enig! Huff! Har en på 1 og en på 3 og er så kvalm og sliten Hva skal vi gjøre?

Jeg er så sliten og trøtt om dagene at jeg legger meg ofte FØR småen på 14 mnd.....glad vi er to!

Pappaen må stille ekstra opp når mammaen produserer bebis i tillegg til å jobbe! Sånn er det bare, og ingenting jeg har dårlig samvittighet for.
Ikke ha dårlig samvittighet kjære deg, det du klarer og det du kan når du kan er evig godt nok.

:Heartbigred

Jeg bruker hvert sekund jeg kan til å hvile når pappaen er hjemme og bruker onkel og mormor for alt de er verdt nå pappaen er på jobb :p

Forstår deg så godt! Selv går jeg bare å venter på at kvalmen skal komme (bank i bordet - håper jeg berger denne gangen)..
Men med to graviditeter bak meg, hvor jeg begge gangene lå over doskålen fram til 4mnd, er der nok et under om jeg ikke får det slik denne gangen og.

Her er lille kun 6mnd, og er livredd for å ikke ha tid og energi til henne.. Skal jo være hjemme i permisjon med henne en god stund til, så hun er jo også veldig avhengig av meg.

Håper du har en mann som er flink til å bidra med de to små, slik at det letter samvittighet litt.

Selv har jeg heldigvis også ei jente i skolealder, så hun hjelper mye til med lillesøster når hun er hjemme.

Ønsker deg god bedring, og håper det ikke blir langvarig kvalme

Forstår deg så godt! Selv går jeg bare å venter på at kvalmen skal komme (bank i bordet - håper jeg berger denne gangen)..
Men med to graviditeter bak meg, hvor jeg begge gangene lå over doskålen fram til 4mnd, er der nok et under om jeg ikke får det slik denne gangen og.

Her er lille kun 6mnd, og er livredd for å ikke ha tid og energi til henne.. Skal jo være hjemme i permisjon med henne en god stund til, så hun er jo også veldig avhengig av meg.

Håper du har en mann som er flink til å bidra med de to små, slik at det letter samvittighet litt.

Selv har jeg heldigvis også ei jente i skolealder, så hun hjelper mye til med lillesøster når hun er hjemme.

Ønsker deg god bedring, og håper det ikke blir langvarig kvalme
Takk [emoji8]
Jeg har spydd 9/9 mnd med de to første, så har ingen store forventninger denne gangen heller. Men håper jo jeg slipper unna [emoji172]

Ikke noe morsomt, nei.

Da jeg gikk gravid med mellomstemann kastet jeg opp en del, men eldstemann var 14 mnd'er og flink til å holde meg med selskap på do :P

Da minstemann var i magen hadde jeg EN dag der jeg kjente at *nei, NÅ kommer kvalmen!*...og det var det :P

Krysser fingrene for at du skal slippe lett unna denne gangen og at overskuddsenergien man får i andre trimester kommer fort! :D

Sendte mini på overnatting hos mormor og morfar fra fredag til lørdag for at jeg skulle få hvilt og sovet litt ut. I går holdt jeg ut til kl 10 før jeg måtte ringe mammaen min og spørre fint om ikke de kunne hente mini igjen. (Mannen er vekkreist). Sååå fæl følelse og ikke ha ork, krefter og energi til å klare en helg sammen med sitt eget barn [emoji30]

Heldigvis har mammaen min medfølelse, hun orket vist ikke meg heller når hun gikk gravid med min søster. Det gjorde så jeg ble skikkelig pappadalt og var det i mange år [emoji85]

Back
Topp