Nå tror jeg det begynner å regne snart
Dumt eller bra?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå tror jeg det begynner å regne snart
TakkHa en super dag på jobb[emoji1] godt noen holder hjula igang!
Åhh. Det hadde jeg likt.Er i samme situasjon her, ikke alt på stell i nytt hus og en hage som vi måtte bygge opp fra grunnen i fjor. Mye arbeid fremfor oss ennå, men det blir!![]()
Sport i opptak?Så kjett[emoji85] men han må da mene selv at det er bere og ta litt og litt, så får han se sporten sin på opptak[emoji12]
Slitsomt å flytte når man ikke kan løfte.Fikk kjørt bort noe esker i alle fall. Og man merker at jeg ikke kan løfte noen ting for tiden.. Jeg har ikke båret NOE tungt.. En søppelsekk med klær, og lette pappesker. Likevel vond rygg.
Ja, er relativt greit der. Andre etg (vi leier bare første nå) er dog et renoveringsobjekt. Må bytte vinduer, og ellers skifte ut tapeter/takplater etc.
Helt super[emoji1]
Du da?
Lite her. Fotball på tv, men jeg legger ungerGod kveldhva skjer rundtomkring i kveld?
Fotball ja. Det er jo spennende. Hvem spiller?Lite her. Fotball på tv, men jeg legger unger
Hun er ihvertfall ærlig om ikke annet [emoji23]Ha ha ha fantastisk
Fotball på TV herGod kveldhva skjer rundtomkring i kveld?
Det er viktigHun er ihvertfall ærlig om ikke annet [emoji23]
Tror jeg faktisk ville ha sagt mye mer enn det [emoji34]Er det da man sier OBS
![]()
Brann, som vi holder med, og Ålesund, som alle naboer holder med av geografiske årsaker ;-)Fotball ja. Det er jo spennende. Hvem spiller?
Syns de begynner med klagingen tidlig, gruer meg til tenårene [emoji87]Herregud.. Dattera klager sååå fælt, aldri hørt så galt [emoji23]
Fikk henne til å ta ut av oppvaskmaskinen.. Høres ut som om jeg hadde bedt henne løfte et helt hus. [emoji28]
"uff.. Åååhååååhhhhååååååhhhhhhh..... Baahhhh..."
Grufult gitt..! [emoji85][emoji85]
Mannen din koste seg sikkert med senga alene da [emoji13]Kunne jo strengt tatt det[emoji23]
Begynte å se Reign. Ganske hektende serie gitt [emoji1]
Er det da man sier OBS
![]()
Ooo, fin kampBrann, som vi holder med, og Ålesund, som alle naboer holder med av geografiske årsaker ;-)