☆ Skravletråd Mai ☆

Er i samme situasjon her, ikke alt på stell i nytt hus og en hage som vi måtte bygge opp fra grunnen i fjor. Mye arbeid fremfor oss ennå, men det blir! :)
Åhh. Det hadde jeg likt.

Vi har en 38 år gammel hage. Den inneholder ikke så mye, men den er "satt" det krever mye jobb og mye penger om den skulle blitt tatt fra grunnen slik jeg kunne tenkt meg

Hadde jeg hatt den fra start hadde den vært planert. Heller to etasjer med hage enn en som er skrå alle retninger (men ikke bratt nok til å ake eller ha vannsklie) det er masse. Masse masse mose og løvetann. Ujevnheter og humper og dumper. Men nederst i hagen åtte ripsbusker, så ikke bare å planere heller. Og hage rundt huset på 3,5 sider og alt henger sammen, og skrår minst to retninger.

Tenk å få ordne en hage fra bunnen. Grunn nok til at jeg drømmer om å bygge....

Så kjett[emoji85] men han må da mene selv at det er bere og ta litt og litt, så får han se sporten sin på opptak[emoji12]
Sport i opptak?

Greit at du ikke liker, men du prøver faktisk ikke å forstå en halv prosent heller?

Ja, bra å flytte litt etter litt. Men la ham se.en kamp? Ikke om.der vsr snakk om.å se generelt sport hele dagen uten noe spes, men om.det vsr en kamp o kveld?
Kan jo flytte likevel. En kamp tar bare to timer, inkl litt før/etter

Fikk kjørt bort noe esker i alle fall. Og man merker at jeg ikke kan løfte noen ting for tiden.. Jeg har ikke båret NOE tungt.. En søppelsekk med klær, og lette pappesker. Likevel vond rygg.
Slitsomt å flytte når man ikke kan løfte.

Ja, er relativt greit der. Andre etg (vi leier bare første nå) er dog et renoveringsobjekt. Må bytte vinduer, og ellers skifte ut tapeter/takplater etc.

Fine er jo at dere kan ta det over langen da[emoji4] så lenge dere klarer dere med å bo nede.

Herregud.. Dattera klager sååå fælt, aldri hørt så galt [emoji23]
Fikk henne til å ta ut av oppvaskmaskinen.. Høres ut som om jeg hadde bedt henne løfte et helt hus. [emoji28]
"uff.. Åååhååååhhhhååååååhhhhhhh..... Baahhhh..."
Grufult gitt..! [emoji85][emoji85]
Syns de begynner med klagingen tidlig, gruer meg til tenårene [emoji87]

Back
Topp