☆ Skravletråd Mai ☆

For en herlig dag[emoji2] vi har fått vasket hele verandaen og fått på plass utemøblene[emoji4] Ble ikke ny spisegruppe i dag, så får se om vi finner det til uka. Første grilling i år er gjennomført, hvis du ser bort fra pølsene på bålpanna. Og snuppa har kost seg i sandkassa og på huska store deler av dagen[emoji295]️
Herlig

Vi har sikkert grillet minst ti ganger. Og spist ute flere ganger i år enn i hele fjor tror jeg nesten. Tre eller fire middager, pluss et par ganger lunsj. Det blåser ofte for mye til å spise ute, men vi griller hele sommeren

Hei alle :) Håper dere har hatt en fin dag. Her begynte den dårlig, men ble bedre. Slappet av, vært i Sverige, og kjøpt basseng til lille. Et til å ha hjemme og et til gården hos mamma. Jaggu har jeg fått farge og :D

e5ad54f54647267bbd3eb72423c94d86.jpg

0aefff4a844469021650272d792825d9.jpg
Så ut som et morsomt basseng da!

2 dag med forsøk på truse på Lille U.
Han kommer bort til meg og sier tisse.
Jeg spør om jeg skal hjelpe han med å ta av trusen slik at han får tisset i potten.
Han løper ut på kjøkkenet mens han sier Neeeii!!, jeg går etter og spør igjen.
Han sier nei igjen og går gjennom stuen og ut på terrassen.
Ved enden av terrassen står han med beina fra hverandre og tisser (med trusen på)....

Han vil virkelig ikke sitte på potten, men det virker som om han kjenner det når han må tisse...
Vel jeg vet det er litt tidlig og hadde egentlig tenkt å vente et par måneder til.
Det positive at at han er klar fysisk ved at han kjenner når han må.
Det andre kan vi jobbe med :)

Greit å øve litt, slik at han får følelsen av hvordan det er med truse på[emoji2]

Jeg MÅ være helt blind.
Frøkna tar på seg en knebukse i dag siden det er så fint vær.
Jeg spurte henne i morges hvor den kommer fra siden jeg ikke husker den.
Hun sier hun fant det i skapet.
Ok tenker jeg er sikkert en fra i fjor jeg ikke husker...

Kler av henne for kvelden, da ser jar det....
Det er ingen knebukse, det er en joggebukse i størrelse 80, altså Lille U sin [emoji14]
Den har mest sannsynlig blitt lagt feil [emoji14]
Hun elsker den, spørs om han får den tilbake...
Haha, fort gjort! Det er jo bra hun fant seg noe å kle på da [emoji14]

Jeg MÅ være helt blind.

Det er ingen knebukse, det er en joggebukse i størrelse 80, altså Lille U sin :P
Den har mest sannsynlig blitt lagt feil :P

Hehe, fort gjort[emoji6] også så kjekt med klær som kan brukes til flere ting[emoji23]

Herlig

Vi har sikkert grillet minst ti ganger. Og spist ute flere ganger i år enn i hele fjor tror jeg nesten. Tre eller fire middager, pluss et par ganger lunsj. Det blåser ofte for mye til å spise ute, men vi griller hele sommeren

Her har det nok kanskje vært en dag før som kunne ha vært aktuelt og grille, men verandaen har ikke vært i orden. Har ikke vært fint nok vær til at vi har funnet ork til å gjøre det[emoji85]

Jeg MÅ være helt blind.

Det er ingen knebukse, det er en joggebukse i størrelse 80, altså Lille U sin [emoji14]
Den har mest sannsynlig blitt lagt feil [emoji14]
Hehe. Jeg antydet til min datter at jeg mistenker den shortsen hun har, beskrev hvilken ble kjøpt sammen med det sommertøy søster bruker. Som halvlang bukse. Eller tights.

Hun er jo så tynn, så den funker som shorts...

Hei alle :) Håper dere har hatt en fin dag. Her begynte den dårlig, men ble bedre. Slappet av, vært i Sverige, og kjøpt basseng til lille. Et til å ha hjemme og et til gården hos mamma. Jaggu har jeg fått farge og :D

e5ad54f54647267bbd3eb72423c94d86.jpg

0aefff4a844469021650272d792825d9.jpg
Basseng til lille må vi også ha. Og en løsning på at ikke hunden drikker alt vannet....

Det gjør vi

Mellomste og nabojenta har fått ut ei bøtte med vann. Ikke helt like mye liv som da de var seks, men minst like mye klaging på ureglementert skyting.

Ikke lov ditt og ikke lov datt,og mamma sa jeg ikke måtte bli så våt (jeg lot dem ikke få vann før de lovet meg at det var avklart ok med mora hennes også)

Jaja. De får styre seg. Det er varmt!

Moro å leke med vann[emoji1] det er poppis her også!

Lenge til mannen har bursdag..?
Min har om litt under to uker. Ikke spesielt bortskjemt i år.. Han får.. Eh.. En kasserolle [emoji23]
(... Han har nemlig klaget så lenge på ene kasserollen vi har).
Jeg må finne på noe til min... Har hele juni på meg da

Haha, fort gjort! Det er jo bra hun fant seg noe å kle på da [emoji14]
Hehe, fort gjort[emoji6] også så kjekt med klær som kan brukes til flere ting[emoji23]
Hehe. Jeg antydet til min datter at jeg mistenker den shortsen hun har, beskrev hvilken ble kjøpt sammen med det sommertøy søster bruker. Som halvlang bukse. Eller tights.

Hun er jo så tynn, så den funker som shorts...

Frøkna er veldig tynn og den passet egentlig perfekt på henne som knebukse.
Er forresten den hun har på seg på bildet jeg postet før i dag.

Er kjekt med klær som kan brukes til flere ting, men jeg har jo egentlig lyst til å bruke den på Lille U :P

Hun er veldig flink til å kle på seg og finne klær ut fra været :)

Back
Topp