☆ Skravletråd Mai ☆

Du får hente deg en vannflaske. Viktig å holde seg hydrert i varmen [emoji4][emoji4]
Jeg har drikke. Men drikker mer, enda mindre lyst på mat.

Jaja, vi overlever.
Tempen skal synke fra fem. Så innen planlagt middag klokken 19 ca 20 grader og synkende. Fint det :-)

Men glad vi har en så skjermet altan at jeg kan ligge her på sofaen og amme uten innsyn :-)

Men glad vi har en så skjermet altan at jeg kan ligge her på sofaen og amme uten innsyn :-)

Jeg har drikke. Men drikker mer, enda mindre lyst på mat.

Jaja, vi overlever.
Tempen skal synke fra fem. Så innen planlagt middag klokken 19 ca 20 grader og synkende. Fint det :-)
Høres fint ut egentlig. Jeg og vil ha varme. Lyst på ferietur, egentlig.
Var i Kos, Hellas i fjor, all inclusive hotell.. Var så fantastisk god mat der. Kunne tenkt meg dit igjen KUN pga maten. Og litt varmen.

Egentid for jentene
210dd96a831dd87cf375ba06c40a31bd.jpg

Var i Kos, Hellas i fjor, all inclusive hotell.. Var så fantastisk god mat der. Kunne tenkt meg dit igjen KUN pga maten. Og litt varmen.
Hørtes deilig ut. Håper å få med mannen på sånn ferie igjen et år. Vi var på Malta på bryllupsreise. Han liker ikke varme men sa at en gang hvert 5. År skulle han utstånfor meg.

I år feirer vi ti års bryllupsdag...

Hørtes deilig ut. Håper å få med mannen på sånn ferie igjen et år. Vi var på Malta på bryllupsreise. Han liker ikke varme men sa at en gang hvert 5. År skulle han utstånfor meg.

Hørselproblemer har han , er sånn det er
Nå skal han være tatt innen 12 uker, siden det er ferie i juli så blir det nok ikke før i august
Utrolig synd for man blir fort hemmet en del av hørselsproblemer hadde vann i mellomøret som tydeligvis ikke gikk vekk etter fødsel også oppdaget veldig sent så styr med dren, talpedagog osv, synd man må vente såpass lenge på noe som er rutine og fort gjort egentlig

Da får dere ta det igjen med 14 dager snart. Kanskje for å feire 10 år? :)

Gubben her liker heldigvis sydenturer.. Og om ikke.. I fjor reiste jeg med brodern og datteren min. Koste oss godt vi.

Har altfor lite venner som vil ut og drikke gitt. Her er jeg tørst som bare det på godt lag, musikk og kald drikke. Og iiiingen skal ut. Sola steker også ! [emoji274][emoji274] Håper noen ombestemmer deg ja !

Da får dere ta det igjen med 14 dager snart. Kanskje for å feire 10 år? :)

Gubben her liker heldigvis sydenturer.. Og om ikke.. I fjor reiste jeg med brodern og datteren min. Koste oss godt vi.
I år har mannen fire betalte feriedager
Han tar ut tre uker totalt i juli, men et par av dem er pappaperm. Siste halve uken minimum skal vi være hjemme og komme oss i orden til hverdagen begynner.

Ellers skal vi til svigers, og er det opp til meg, være der et par dager, dra til Kristiansand, et par netter der og dyreparken, før retur og ei ukes tid hos svigers så hjem.

Selve bryllupsdagen vår setter mannen og sønnen seg på en buss på korpstur. De skal ikke så langt. Men blir borte den helga.

Men hvem vet. Jeg får jobbe mot neste år ;-)

I år har mannen fire betalte feriedager
Han tar ut tre uker totalt i juli, men et par av dem er pappaperm. Siste halve uken minimum skal vi være hjemme og komme oss i orden til hverdagen begynner.

Ellers skal vi til svigers, og er det opp til meg, være der et par dager, dra til Kristiansand, et par netter der og dyreparken, før retur og ei ukes tid hos svigers så hjem.

Selve bryllupsdagen vår setter mannen og sønnen seg på en buss på korpstur. De skal ikke så langt. Men blir borte den helga.

Men hvem vet. Jeg får jobbe mot neste år ;-)

Neste år går sikkert. Satser på du får ham med på det :)

Neste år går sikkert. Satser på du får ham med på det :)
Neste år går korpsturen til Danmark og jeg har valgt antydet at da går ferien til Danmark, Legoland, løveparken og lalandia eller noe sånn ;-)

Neste år går korpsturen til Danmark og jeg har valgt antydet at da går ferien til Danmark, Legoland, løveparken og lalandia eller noe sånn ;-)
Høres bra ut. Blir sikkert moro for unga og! :)

Jeg må ha meg ny bikini...

Jeg mener jeg kjøpte det i fjor og knapt fikk brukt,men i skuffen for overvintring av slikt ligger to for små topper fra tiden pre barn. Jeg har sjekket bunnen av skittentøyet for jeg har alltid en rest i bunnen og dit kan det snike seg ting som er ute av sesong (fant frøkna sin bikini og badedrakt)

Men nei.

Jeg skal lete mer, en dag det regner ;-)

Jeg bruker ikke denne fine dagen på å lete i skap og skuffer.

På min nevnte skjermede altan uten særlig innsyn går den ene av de jeg fant greit (den andre er elastikke død på. Denne er nok nyere)
Frøkna vil helst at jeg skal bedrive toppløs soling, aka fri bar ;-)

Til uka skal det jo være kjipt vær, så innimellom avslutninger og konserter og ekstra øvinger skal jeg få til en handletur tenker jeg. Det andre er jo på ettermiddagen, og jeg har dagen til rådighet.

Skulle hatt ei capri bukse eller to som jeg ikke føler jeg må ha "lang overdel til for den er så tett at du ser formen på trusa mi" også. Og egentlig en time hos optiker. Jeg må ha nye briller før disse faller fra hverandre....
(og der går vel feriepengene da ;-))

Back
Topp