Frøyaprøverlykken
Glad i forumet
Var det jeg antokHuskeregel er å ikke legge inn annet enn eggløsningsslim før EL. Temphopp + creamy tolker ff som EL
![]()
Da har jeg lært noe nytt! Takk![emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det jeg antokHuskeregel er å ikke legge inn annet enn eggløsningsslim før EL. Temphopp + creamy tolker ff som EL
![]()
Her ser du EL-testene.19 mm onsdag bør jo ha sluppet nå..? Om du hadde strek strimmel på onsdag vil jeg anta den var korrekt, eventuelt at du hadde fått positiv torsdag. Men var det slik at du gikk tom for tester?
Uansett, med tanke på ultralyden vil jeg anta EL var/er senest idag![]()

Her ser du EL-testene.
Begynte på onsdag. Øverste testen (babyplan) var bare for sammenlikning;
Vis vedlegget 226252
Ny test i dag. Like negativ som i går. Så da har nok EL vært i løpet av dagen i går, noe som samsvarer med smertene mine. Så flytter på meg til IKM uke 23![]()
Ny test i dag. Like negativ som i går. Så da har nok EL vært i løpet av dagen i går, noe som samsvarer med smertene mine. Så flytter på meg til IKM uke 23![]()
Lykke til til dere begge, vi sees vel i februarDet burde jeg og strengt tatt gjøre, for jeg vet jeg hadde EL her om dagen. Har da ikke tenkt på det en gang.
Lykke til til dere begge, vi sees vel i februar![]()
Lykke til til dere begge, vi sees vel i februar![]()
Positiv?
![]()
Jeg ville sagt jaMen hadde mulig sagt den var litt svak ennå om jeg ikke visste hvor du lå an i forhold til størrelsen på egget. Tror likevel den er positiv! Happy humping [emoji173]️ Da har du nok eggløsning imorgen
![]()
Jeg ville kjørt på i morgen også siden den var bittelitt svakere enn kontrollstreken.Takk[emoji5] Fikk lagt inn i dag tidlig, men burde kanskje helst fått til imorgen og da? Har ikke lyst å pushe for mye på mannen, redd han skal få prestasjonsangst..
Jeg ville kjørt på i morgen også siden den var bittelitt svakere enn kontrollstreken.
Negativ test her i dag på CD10, littegrann svakere enn den første testen som ble tatt i går.
Da skal jeg prøve å få til det[emoji5]
Når er det du pleier å ha EL? Mine tester har pleid å bli sterke og svake litt om hverandre, før stigningen vises godt de siste dagene før EL..
Jeg har ikke testet på mange år, minstemann er 6 år... Men pleide på den tiden å ha lutealfase på 10-11 dager, og syklusene mine er nå ca 26 dager, så det burde vel ikke bli før dag 15-16? Får håpe jeg ser stigning fremover - jeg pleier uansett å ha symptomer på EL, i det minste slim, og det har ikke kommet så langt denne syklusen.
Takk[emoji5] Fikk lagt inn i dag tidlig, men burde kanskje helst fått til imorgen og da? Har ikke lyst å pushe for mye på mannen, redd han skal få prestasjonsangst..
Her kom slim idag, så da tror jeg EL er i rute![]()