IKM UKE 24 ❤

19 mm onsdag bør jo ha sluppet nå..? Om du hadde strek strimmel på onsdag vil jeg anta den var korrekt, eventuelt at du hadde fått positiv torsdag. Men var det slik at du gikk tom for tester?

Uansett, med tanke på ultralyden vil jeg anta EL var/er senest idag ;)
Her ser du EL-testene.
Begynte på onsdag. Øverste testen (babyplan) var bare for sammenlikning;

IMG_1694.JPG

Her ser du EL-testene.
Begynte på onsdag. Øverste testen (babyplan) var bare for sammenlikning;

Vis vedlegget 226252

Jeg vil faktisk si at du hadde positiv onsdag. Samsvarer jo også med 19 mm egg. Da vokste nok egget ytterliggere 2-3 mm før det slapp. Tror du har hatt en kort LH topp mellom onsdag og torsdag.

Ny test i dag. Like negativ som i går. Så da har nok EL vært i løpet av dagen i går, noe som samsvarer med smertene mine. Så flytter på meg til IKM uke 23 :)

Ny test i dag. Like negativ som i går. Så da har nok EL vært i løpet av dagen i går, noe som samsvarer med smertene mine. Så flytter på meg til IKM uke 23 :)

Det burde jeg og strengt tatt gjøre, for jeg vet jeg hadde EL her om dagen. Har da ikke tenkt på det en gang.

Jeg ville sagt ja :) Men hadde mulig sagt den var litt svak ennå om jeg ikke visste hvor du lå an i forhold til størrelsen på egget. Tror likevel den er positiv! Happy humping ❤️ Da har du nok eggløsning imorgen ;)

Jeg ville sagt ja :) Men hadde mulig sagt den var litt svak ennå om jeg ikke visste hvor du lå an i forhold til størrelsen på egget. Tror likevel den er positiv! Happy humping [emoji173]️ Da har du nok eggløsning imorgen ;)

Takk[emoji5] Fikk lagt inn i dag tidlig, men burde kanskje helst fått til imorgen og da? Har ikke lyst å pushe for mye på mannen, redd han skal få prestasjonsangst..

Takk[emoji5] Fikk lagt inn i dag tidlig, men burde kanskje helst fått til imorgen og da? Har ikke lyst å pushe for mye på mannen, redd han skal få prestasjonsangst..
Jeg ville kjørt på i morgen også siden den var bittelitt svakere enn kontrollstreken.

Negativ test her i dag på CD10, littegrann svakere enn den første testen som ble tatt i går.

Jeg ville kjørt på i morgen også siden den var bittelitt svakere enn kontrollstreken.

Negativ test her i dag på CD10, littegrann svakere enn den første testen som ble tatt i går.

Da skal jeg prøve å få til det[emoji5]

Når er det du pleier å ha EL? Mine tester har pleid å bli sterke og svake litt om hverandre, før stigningen vises godt de siste dagene før EL..

Da skal jeg prøve å få til det[emoji5]

Når er det du pleier å ha EL? Mine tester har pleid å bli sterke og svake litt om hverandre, før stigningen vises godt de siste dagene før EL..

Jeg har ikke testet på mange år, minstemann er 6 år... Men pleide på den tiden å ha lutealfase på 10-11 dager, og syklusene mine er nå ca 26 dager, så det burde vel ikke bli før dag 15-16? Får håpe jeg ser stigning fremover - jeg pleier uansett å ha symptomer på EL, i det minste slim, og det har ikke kommet så langt denne syklusen.

Jeg har ikke testet på mange år, minstemann er 6 år... Men pleide på den tiden å ha lutealfase på 10-11 dager, og syklusene mine er nå ca 26 dager, så det burde vel ikke bli før dag 15-16? Får håpe jeg ser stigning fremover - jeg pleier uansett å ha symptomer på EL, i det minste slim, og det har ikke kommet så langt denne syklusen.

Ja, da blir det nok rundt der, og siden du bruker tester og har symptomer, blir det nok ikke noe problem å finne ut når det er[emoji4] Lykke til[emoji4]

Om du klarer ville jeg gjort det :)

Her kom slim idag, så da tror jeg EL er i rute :)

Negative el-tester i morges, spent på hvordan de er i kveld. Håper på positiv test!! Livmortappen er i alle fall åpen så det holder, men vet ikke hvor lenge den kan være sånn før eggløsning?

Back
Topp