>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Helt sant!OOOBBBBSSSSS!!!... Ååå faen!!!
Dette er ordene man ikke ønsker å høre når den som lager maten til deg holder på med kajennepepper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Helt sant!OOOBBBBSSSSS!!!... Ååå faen!!!
Dette er ordene man ikke ønsker å høre når den som lager maten til deg holder på med kajennepepper.
Tja ikke før han begynte å spise ihvertfall [emoji23]2-300 g søtpotet
50-100 s smør
Salt
Pepper
1-2 tsk. sitonssaft
1 ss rømme
2 ss kajennepepper
Er du sikker på det?
Fikk tatt opp det meste, men den ble veldig sterk
Lyst på sjokolade generelt nå.. Masse...Fikk jeg lyst på gitt [emoji33]
Takk [emoji7]Finingen [emoji7] Ja de vokser jammen kjapt
Fett er ikke det samme.Tja ikke før han begynte å spise ihvertfall [emoji23]
Han reagerte ikke på 4 ss olje, 4 ss smør og koker kylling i det [emoji6] men etterpå kommenterte han att det ble litt mye fett [emoji23]
Bra det går bedre[emoji4] tiden leger mange sår[emoji173]️
Så stor blitt!
Det er skummelt[emoji23]
Mannen min er pyse, svigermor brukte mest salt og pepper heldigvis liker han krydder men jeg liker sterk mat bedre en han [emoji23]Fett er ikke det samme.
Selv etter å ha klart å ta t 3/4 brenner det veldig, og ja, jeg pleier å lage sterk mat (dog ikke like sterk som mannen din klarer)
Jøss, er ikke han egypterMannen min er pyse, svigermor brukte mest salt og pepper heldigvis liker han krydder men jeg liker sterk mat bedre en han [emoji23]
For han som må tørke ALT som stekes i fett gikk det ikke så bra siden det satt mye smak fra safran der
Oi da....OOOBBBBSSSSS!!!... Ååå faen!!!
Jupp, men de er ofte kjedelige mye lime og eddik samt hvitløk og løk dag.Jøss, er ikke han egypter [emoji14]
Hvilket kryddermerke bruker du?
Bare lurte siden det virker som om du vet hva du snakker om.Jupp, men de er ofte kjedelige mye lime og eddik samt hvitløk og løk dag.
På hvilke krydde da? Har krydder fra apoteket (safran), Santa Maria, kokkens, husker ikke hva de har på Balkanboden og div fra Egypt.
Kjøper og bruker det meste [emoji4]
Aha, nei problemet her er ofte mangel på kvalitet så vi må ofte bruke mye mer for å frå skikkelig smak, opptatt av at vi har ekte safran, men det får vi jo uansett på jobben. Vi har to arabiske butikker her men de har dårlig kvalitet på det meste, Balkanboden som vi da heller bruker har smaklökens men der er helt vanlig pepper bestBare lurte siden det virker som om du vet hva du snakker om.
Jeg bruker noe fra matbutikken, men mye fra innvandrer butikker av merket TRS
https://www.trs.co.uk/
Aldri feil [emoji87]Lyst på sjokolade generelt nå.. Masse...
Haha såpass ja [emoji14] Utålmodige små [emoji7]Takk [emoji7]
Ja de gjør det, også har han begynt å få hastverk, trenger vist ikke krabbe eller sitte men prøver å reise seg opp [emoji23]
Santa Maria er ikke så ille, men foretrekker TRS, og der er det mye smakAha, nei problemet her er ofte mangel på kvalitet så vi må ofte bruke mye mer for å frå skikkelig smak, opptatt av at vi har ekte safran, men det får vi jo uansett på jobben. Vi har to arabiske butikker her men de har dårlig kvalitet på det meste, Balkanboden som vi da heller bruker har smaklökens men der er helt vanlig pepper best
Så går mye i Santa Maria dessverre savner bare skikkelig røkt paprika krydder. Det positive med Santa Maria er ihvertfall at det er lik kvalitet hele tiden [emoji4]
Ja trodde han var roligere enn sin storesøsteren men ser ut som om han får viljen sin hopper han bare over en haug av ting [emoji23]Haha såpass ja [emoji14] Utålmodige små [emoji7]