☆ Skravletråd Mai ☆

Har nesten dårlig samvittighet for ungene og mat når jeg er borte.
Da går det i halv- og helfabrikat samt pølser varmet i microen :P
Haha. Det samme her har jeg hørt.
"Mamma. Pappa kjøpte pizza i dag han"

[emoji23] Mye mer slikt når jeg er borte ser jeg. Menmen

God kveld[emoji2] Hatt en fin dag? Her har det gått i et i hele dag. Først jobb også lek og kos med vesla. Nå er hun i seng og jeg har satt meg i stolen. Med Dinsney Junior i bakgrunnen[emoji15][emoji85] Skifta kanal nu[emoji23]

Jaha, jeg glemmer ofte å skifte kanal![emoji23]
Gått i ett her også...jobb og så middagsgjester[emoji4] nå er de to minste i seng, eldste er litt mer seig[emoji14]

Og ikke noe mer?![emoji38] får håpe det bare var et blaff..
Neida. Hu tok en nettopp også. Når hu la seg i senga. Hadde bøtta ved siden da sånn i tilfelle. Håper alt jeg kan for det var siste gangen nå da. Sovna kjapt gjorde hu da

Ja, og dem som sitter der høyt oppe på kontoret å bestemmer det kunne ikke komme. Dem skulle på en eller annen tur, tross alt langhelg[emoji15][emoji33][emoji85]
Men vi overlevde og hadde en veldig fin dag[emoji2]

Haha, ja det er jo typisk![emoji38][emoji23]
Bra dere hadde en fin dag!

Du kommer etterhvert til beskrivelse av fem-seks-tre-null-fire unger i huset etc.

Det gikk greit hos legen og ungene har altså hatt/vært på besøke av/hos venner så alt i alt en fin dag.

Godt å høre![emoji2]

God kveld damer, føler at mye skjer her for tiden og jeg får altfor liten tid her inne og greier ihvertfall ikke gå igjennom hele tråden [emoji54]

Går det bra med der? Vi var påbudt shopping idag og nå må jeg nok si hadet til bagdelen, lille babyen min begynne å bli stor [emoji54]
808f9e28e9e2f7410dffe56a3702749e.jpg

Mannen kom fort gjennom, og det var 11 som jeg trodde.

Notert neste time på mobilen mens jeg satt der. Fikk med meg en lapp, det gjorde jeg muligens sist også. Men må inn på kalenderen. Neste er om to mnd.

Krysser fingre for at det går bra[emoji12]

Back
Topp