Jeg kan ikke huske at mensmurringene og ligamentsmertene var såpass sterke i de to foregående svangerskapene mine. Blir helt slått ut! Starter med at det kjennes ut som om noen klemmer til rundt livmorområdet, og etter en stund begynner korsryggen å hangle. Deretter får jeg strålinger nedover hofter og lår.
Begynte denne uka og jeg blir jo bekymret (7+3 idag). Har jeg mulighet legger jeg meg på sofaen med varmeflaske, men disse smertene kan jo komme hvor som helst, når som helst og det er ikke alltid jeg har mulighet til det.
Er heller ingen forskjell på dager jeg har vært i ro kontra dager jeg har trent eller hatt mye å gjøre.
Noen fler som har det sånn? Går jo rundt og forventer blødning når som helst, men det er kun en masse utflod.
Skal på første legetime neste uke og får ta det opp da.
Begynte denne uka og jeg blir jo bekymret (7+3 idag). Har jeg mulighet legger jeg meg på sofaen med varmeflaske, men disse smertene kan jo komme hvor som helst, når som helst og det er ikke alltid jeg har mulighet til det.
Er heller ingen forskjell på dager jeg har vært i ro kontra dager jeg har trent eller hatt mye å gjøre.
Noen fler som har det sånn? Går jo rundt og forventer blødning når som helst, men det er kun en masse utflod.
Skal på første legetime neste uke og får ta det opp da.
men har hatt lite i ryggen nå. Ville tatt det opp med legen og hørt om de har noen tips som kan lindre