☆ Skravletråd Mai ☆

Det er jo skandale![emoji15][emoji849]
Jeg er på jobb....[emoji13]

Ja, og dem som sitter der høyt oppe på kontoret å bestemmer det kunne ikke komme. Dem skulle på en eller annen tur, tross alt langhelg[emoji15][emoji33][emoji85]
Men vi overlevde og hadde en veldig fin dag[emoji2]

Mulig ikke. Men har kun en unge jeg som sagt, som er lita nok til å bruke bilsete utenom :) Så vi merker jo ikke like mye til hvor trangt det evnt er, som de som har 3 barn :)
Det er ikke mange biler som tar tre stoler.
Også er vi bortskjemt nå da, har s max så vi har tre fullverdige seter med isofix på andre rad.

I tillegg til tre barnestoler har vi jo enda et år eller to med vogn av et slag, kan gå for bare trille, men noe må hun ha. Også har vi enn så lenge hund, men hun er 14 år og forventes vel sånnsett ikke å være med på veldig mange flere sommerferier...

Håper det har gått greit idag og at dere har hatt en fin dag!?[emoji4]
Du kommer etterhvert til beskrivelse av fem-seks-tre-null-fire unger i huset etc.

Det gikk greit hos legen og ungene har altså hatt/vært på besøke av/hos venner så alt i alt en fin dag.

Æsj, den er kjip[emoji13] håper du fant ut av tidspunkt?
Mannen kom fort gjennom, og det var 11 som jeg trodde.

Notert neste time på mobilen mens jeg satt der. Fikk med meg en lapp, det gjorde jeg muligens sist også. Men må inn på kalenderen. Neste er om to mnd.

Skulle ønske det var slik her. Men dessverre få barn i nabolaget. Eldste sykler avgårde da til sine rundt hele her. Men minste må følges, evnt blir med søstra på lekeplasser med hennes venner. Skulle gjerne hatt nære naboer hu kunne løpt til eller omvendt da. :)
Vi er heldige sånn

Ingen for yngste å gå til når den tid kommer da

Jeg lo godt nå [emoji23]

3b83dae58936ccdda3a6d26cc066de02.jpg

El biler er sjeldent kjent for den enorme plassen de har, nei..

Jeg kjøper bilene mine brukt. Ikke råd til nybil. Ikke såå godt utvalg av el på bruktmarkedet, heller..
Vi har kjøpt våre som nye bruktbiler. Bruktimport.

Men El biler er ikke så mye av brukt nei. De er billigere enn andre biler da, men likevel. Ny bil er dyrt.

Vi har kjøpt våre som nye bruktbiler. Bruktimport.

Men El biler er ikke så mye av brukt nei. De er billigere enn andre biler da, men likevel. Ny bil er dyrt.
Blir ikke med det første her i alle fall..

Dere må ikke bli stille når jeg legger barn og ammer og svarer på sitater fra middagen ;-)

Back
Topp