IKM UKE 24 ❤

Da skal jeg prøve med Prednisolon og Lutinus etter EL. Glemte spørre om blodfortynnende. Skal ihvertfall prøve dette i sommer og så blir det mer utredning hvis vi ikke lykkes (og UL ved 6-7 uker hvis vi lykkes),,

Hvor strenge/flinke er dere til å holde dere unna koffein i prøvetiden?

Jeg drikker ikke veldig mye koffein til vanlig, men pleier som regel å ta meg en kopp kaffe når snuppa sover duppen sin på formiddagen, også blir det i tillegg litt pepsi max i helgene, og en sjelden gang på kveldstid på hverdagene hvis søtsuget melder seg :rolleyes: Tenker på om jeg burde droppe den daglige kaffen i dagene før el, men kan vel ikke ha så mye å si vel.. Hva tror dere? Hva gjør dere? :)
Siden jeg drikker lakrisrot-te o.l. så drikke jeg som regel en kopp kaffe om morgenen også blir det to kopper te utover dagen.
Kan bli mer kaffe i helgene da :)

Lurer på om Salvie-teen og dong quaien begynner å funke her, har antydning til en mellomting mellom watery og eggehvite-slim nå. På CD8! :wideyed: Jeg har det gjerne i ei lita uke før egget slipper, så kanskje jeg kan få EL på CD 13-14 nå? Hadde ikke gjort noe!

Ting skjer i alle fall. Blinkefjes på clearblue dobbel i dag. CD 9. Strimmelen nærmer seg men er ikke helt der enda. Sist hadde jeg blinkefjes i 4 dager fra CD 8 til det ble fast. Men greit å se at letrozolen gjør jobben sin, så får vi se hvilken CD det blir EL denne gangen:)

298bd3c6f457932d26293b89c365eb2f.jpg
e441aa0de8f1556a6038c45ba92a5552.jpg

Ting skjer i alle fall. Blinkefjes på clearblue dobbel i dag. CD 9. Strimmelen nærmer seg men er ikke helt der enda. Sist hadde jeg blinkefjes i 4 dager fra CD 8 til det ble fast. Men greit å se at letrozolen gjør jobben sin, så får vi se hvilken CD det blir EL denne gangen:)

298bd3c6f457932d26293b89c365eb2f.jpg
e441aa0de8f1556a6038c45ba92a5552.jpg
Så bra :D snart er vi i dpo-land [emoji14]
Tiden går egentlig ganske fort. Er på cd 8 idag og om jeg har el cd13 så er jo det fertile vinduet på gløtt allerede [emoji14]

Ble ikke UL på meg imorgen (lang historie), så da får jeg bare vente pent. Forventer vel egentlig EL fra tirsdag og utover, da er jeg på dag 17. Ikke fått noe slim ennå på dag 12, men bør komme snart syns jeg.

Her har EL-smertene kommet for fullt, kjenner det godt i korsryggen og i høyre eggstokk. Tok en EL-test og jeg syns ikke det er så altfor lenge til den er positiv, veldig mye sterkere i dag enn i går hvertfall. I følge gynekologen skulle det ta ca 4 dager til jeg fikk EL, men jeg syns testen er litt for sterk til at EL ikke er før søndag?
6b1c7876dd17954aa891cb9e84a60a5f.jpg

Cd 11 og ikke noe tegn til EL på testene. Har ikke testet etter EL før hvis vi ser vekk ifra testene forrige pp som var rett etter sa, der alle var positive pga hcg satt lenge i.
Dere som har testet før, får dere sterkere og sterkere tester mot El? Eller er de svak helt frem til positiv?
Syns jeh begynner å kjenne at noe skal skje (type El smerter), men det er mulig det er noe jeg innbiller meg det :p
Har bare så lyst til at denne syklusen skal være normal igjen, og at ikke sa har forstyrret alt :(

Prøver å laste opp bilde men får bare beskjed om at filen er for stor....

Da var første skje med solvitect tatt. Æsj, hva gjør man ikke for å bli gravid. Får nok ikke lurt i kjæresten dette. Hehe

Okey hjelp. Blinkende Smilefjes på clearblue enda. Strimmel laaangt svakere enn i morges. Kan jeg ha misset toppen på clearblue (dobbel hormonindikator) og regne med EL har vært/er nå? Har veldig EL smerter. Legger ved to bilder. El strimmel fra i går morges og EL strimmel fra nå. Tok strimmel i morges også, den tolket jeg som nesten positiv, men når jeg ser bildet fra i går var den i morges svakere og tynnere.

(Kan også legge til at etter jeg fikk fast smilefjes på clearblue forrige mnd fortsatte jeg å teste med en annen beholder og da hadde jeg blinkende i mange dager etter fast smilefjes)

b0ae9a81c481c5831561e32a26c03dfe.jpg

faa9a9314f7a979bc3181c8c631b4745.jpg

Last edited:
CD 10 og fertilityfriend mener jeg er "most fertile" nå. Blir spennende med tempen fremover altså!
4d1d4b10ff468c102486238af8b6c9af.jpg

Fortsatt negative el-tester da, så tror ikke EL er i morgen heller - men stoler ikke på EL-testene.

Back
Topp