☆ Skravletråd Mai ☆

Best å strikke for kos også og få den gleden tilbake enn å drive tvinge en selv hvertfall :)
Ja, sant. Jeg synes jo egentlig sånt er gøy. Strikking... Brodering er ok det og.
Men..! Jeg er litt MER glad i.. Tv, seriemaraton og spill [emoji33]
Så da ender jeg gjerne heller med det [emoji85]

Ja, sant. Jeg synes jo egentlig sånt er gøy. Strikking... Brodering er ok det og.
Men..! Jeg er litt MER glad i.. Tv, seriemaraton og spill [emoji33]
Så da ender jeg gjerne heller med det [emoji85]
Fort gjort gitt ! [emoji85] Type spill da? [emoji1]

Mye venting ja, hun ser jo ikke på fotball og er for lita til å kunne leke fritt, jeg må fotfølge henne hver en cm når det er så mye folk. Så det funker ikke så godt. Derfor lurer jeg på å sende bare far og sønn som vi har gjort en del ganger både da jeg var gravid med dårlig bekken og etter at lilemor ble født. Jeg synes dog det er litt "dårlig" av meg å ikke følge opp turneringer, når jeg samtidig forventer at faren forsøker å komme på konserter etc med kropset/kulturskolen. Er det nok at han går på fotball er det vel nok at jeg går på musikk.

(å trening går bare faren som er trener, og på musikøvelser går jeg fordi jeg er i styret. Men kamp/konsert er noe annet da)

Skjønner hva du mener[emoji53] er vanskelig det der. Er turneringen langt unna eller?

Så kjedelig[emoji13]
Her har det vært en fantastisk sommerdag[emoji1]

Vi fikk den i går vi[emoji846] og sikkert i morgen når jeg må være inne hele dagen på kurs[emoji85] hvem legger kurs til fredag etter himmelspretten da???[emoji15]

Skjønner hva du mener[emoji53] er vanskelig det der. Er turneringen langt unna eller?
Det er vel en times tid å kjøre eller noe sånn. Jeg er ikke sånn innmari supergira på å tilbringe såpass mye tid på en potensielt sett vel varm plass uten å kunne gå i skyggen med to jenter, samtidg som jeg føler jeg burde se guttungen.

Fort gjort gitt ! [emoji85] Type spill da? [emoji1]
Jepp..! Går jo gjerne an å strikke OG se tv, da. Så.. Burde jo bare komme i gang. Men, igjen.. kjedelig med sokker.

Type spill.. Hm. Alt mulig? Jeg liker både playstation (har 1, 2 og 4 i hus), Nintendo (har tre håndholdte konsoller) og pcspill.
Spiller mest skyrim, og litt minecraft eller don't starve innimellom. Og sims. Breath of fire er også kjekt.

Er oppvokst med spill, sånn sett. Pleide ha en amiga på rommet der vi kunne spille bl.a. volfied og the settlers på diskett som liten [emoji28]

Smart valg! Hørtes veldig godt ut og.
Levd på nesten bare sukker hele uka til nå, selv, så hørtes jo vannvittig godt ut med grønnsaker og dip nå [emoji7]

Og et stykke brownies[emoji85][emoji23] eier ikke selvkontroll tror jeg[emoji21]
Grønnsaker og dipp var knall godt[emoji2]

Jepp..! Går jo gjerne an å strikke OG se tv, da. Så.. Burde jo bare komme i gang. Men, igjen.. kjedelig med sokker.

Type spill.. Hm. Alt mulig? Jeg liker både playstation (har 1, 2 og 4 i hus), Nintendo (har tre håndholdte konsoller) og pcspill.
Spiller mest skyrim, og litt minecraft eller don't starve innimellom. Og sims. Breath of fire er også kjekt.

Er oppvokst med spill, sånn sett. Pleide ha en amiga på rommet der vi kunne spille bl.a. volfied og the settlers på diskett som liten [emoji28]
Hihi. Jeg har ps 2 og 3. Xbox 360 og wii. Men blir lite med de. Helst bare når jeg er i mariomodus [emoji14]

På data er sims da. Men blir litt lei. Savner wow rett og slett. Men det går for mye tid i det... [emoji85]

Og et stykke brownies[emoji85][emoji23] eier ikke selvkontroll tror jeg[emoji21]
Grønnsaker og dipp var knall godt[emoji2]
Du er ikke alene om det hjelper.. Er det kake tilstede, så.. Er den ikke tilstede lenge [emoji85]

Presset meg til å få byttet på sengen, smårydde bittelitt og sette på en maskin med klær. Sååårt nødvendig.. Begynner bli drittlei av å være syk, så nå vet jeg faktisk ikke om jeg gidder være det mer [emoji14] [emoji14]
Vannvittig tungt for hode og kropp dog, så føler jeg kan ta meg et velfortjent bad. [emoji85]

Tenk om man kunne bestemt seg for det[emoji28] ønskedrøm

Hihi. Jeg har ps 2 og 3. Xbox 360 og wii. Men blir lite med de. Helst bare når jeg er i mariomodus [emoji14]

På data er sims da. Men blir litt lei. Savner wow rett og slett. Men det går for mye tid i det... [emoji85]

Lyst på ps3 [emoji85]
Mario er bra da. Jeg spiller det dog bare på gameboyen/nds lite.. [emoji14] ikke spesielt glad i de nyere versjonene av Mario..

Sims er periodegreie for meg. Blir lei innimellom, og så er lysten der igjen.
Wow har jeg faktisk aldri testet, men skjønner det er et spill man gjerne blir ganske hekta på om man først er i det..?

Tenk om man kunne bestemt seg for det[emoji28] ønskedrøm
Ja, om man bare kunne..! Kjenner det gjerne godt i kroppen etter man har "bestemt seg for det" i alle fall [emoji28]
Men, tross for svimmel og hodepine som dukket opp, så var det veldig godt å gå ut av den senga litt...!

Signerer denne, særlig når det er mammas kjøttkaker. Har fått "oppskrift" sånn som hun lager den, en dæsj av ditt og datt, men det blir ikke det samme når jeg prøver å lage dem. :P Noe annet med mammas kjærlighet og håndlag tydeligvis. :Heartred

Det er rart med det[emoji4] jeg heller får ikke like god mat hvis jeg lager det selv.

Det er vel en times tid å kjøre eller noe sånn. Jeg er ikke sånn innmari supergira på å tilbringe såpass mye tid på en potensielt sett vel varm plass uten å kunne gå i skyggen med to jenter, samtidg som jeg føler jeg burde se guttungen.

Får ikke noen til å passe vesla da?

Ja, om man bare kunne..! Kjenner det gjerne godt i kroppen etter man har "bestemt seg for det" i alle fall [emoji28]
Men, tross for svimmel og hodepine som dukket opp, så var det veldig godt å gå ut av den senga litt...!

Det hjelper litt på humøret hvertfall og komme seg litt ut av situasjonen. Håper det gir seg snart[emoji4]

Back
Topp