☆ Skravletråd Mai ☆

God morgen! Da har jeg endelig fått sovet litt skikkelig. Ikke noe gøy å ikke få til å sove når man er trøtt..
Greit at slimløsende hjalp tilslutt altså.

Så bra du har fått sovet litt :) er formen bra?
Nope [emoji28] føles ut som om det aldri skal gå over..! Er heldigvis -mest- bare surklete/tett nå på morran, men blir gjerne verre ila dagen.

Spyro gjør ting hu ikke kan...

Mannen ville ha lue. Jeg strikker nå lue. Og har tegna opp eget mønster til den. For mannen ville ha arbeidsnavnet på den også. Så nå er alt tegna. Må jeg bare se om det går fint å få ned på strikkepinnen da. Etter jeg har regna som en gal på hvor jeg skal plassere ting ! [emoji23] Mannen har visst store forhåpninger... Tvitvi!! [emoji85]

Mannen ville ha lue. Jeg strikker nå lue. Og har tegna opp eget mønster til den. For mannen ville ha arbeidsnavnet på den også. Så nå er alt tegna. Må jeg bare se om det går fint å få ned på strikkepinnen da. Etter jeg har regna som en gal på hvor jeg skal plassere ting ! [emoji23] Mannen har visst store forhåpninger... Tvitvi!! [emoji85]

Lykke til;) Håper det stemmer og mannen blir fornøyd da:happy:

Går sikkert bra! Lykke til!
I verste fall får du.. Om det ikke er superwash, tove den og bruke som eggvarmer [emoji28]

Kult :D den må vi få se bilde av etterpå :D

Uff, håper det går over snart [emoji173] god bedring:)
Takk. Håper på det. Er litt kjedelig blitt å se de samme fire veggene.. Dessuten er det gjort en dårlig malejobb på soverommet her, så det er litt irriterende å se på..

Takk. Håper på det. Er litt kjedelig blitt å se de samme fire veggene.. Dessuten er det gjort en dårlig malejobb på soverommet her, så det er litt irriterende å se på..
[emoji23]det skjønner jeg da ja [emoji23] godt du har forumet da hvertfall:p

Godt det er noen som holder aktiviteten oppe i slutten av mnd :-) for oss som ikke har nådd målene ennå :D
Haha! Jaja, må jo gi på når man kan. Nådd mine 800 i alle fall. Har vel sånn 630 igjen for å evt nå 1500. Det kunne sikkert gått med iherdig innsats, men jeg troooor ikke det blir altså [emoji14]

Så herlig da[emoji2]
Ja. Ikke sant? Treffe lørdag med fint tre uker på rad! (og ikke fast fint, det er bare lørdagene)

Guttungen skal spille fotballturnering lørdag ettermiddag da, kan gå med litt vann....

Back
Topp