Syr du?

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg syr litt til meg, barna og i gaver.

Nå som magen er så oppblåst og jeg har måttet ta i bruk mammabukse ser jeg nødvendigheten av å ha noen lange overdeler [emoji5]

Har lett litt etter mønster, men sliter med å finne noe som jeg synes egner seg.

Er det noen av dere som syr og har tips til mønster?

Jeg har planer om at jeg har lyst til å begynne.... virker så morsomt og praktisk :) skulle ønske jeg kunne det allerede :)

Det er kjempemorsomt [emoji846]
Alt kan læres, så det er bare å sette i gang [emoji5]

Har lånt symaskin av mamma for å prøve.... men fant ikke noen klær som jeg kunne bruke stoffet til, så må først kjøpe meg noe stoff... :) så skal jeg se på videoer fra YouTube og sånn tenkte jeg :)

Har sydd en del av gammelt sengetøy ("ammepute", kosebukse) - det kan også være ok. Nå skal eg igang å sy babynest :)

Har sydd en del av gammelt sengetøy ("ammepute", kosebukse) - det kan også være ok. Nå skal eg igang å sy babynest :)

Prøvde å se om jeg hadde noen gamle dynetrekk eller no, men det var så stygge farger og mønstre at jeg ikke ville brukt det [emoji85] hjemmelaget babynest- så koselig!! [emoji2] flink du

Ha sydd litt til ungene og slikt. De har veldig stor tro på mine kunnskaper før hver Halloween når de kommer med ideene sine, så får jeg bare gjøre mitt beste for å få ting likt som tegningene.
Har planer om å sy babynest til lillingen og kanskje et nytt sengeteppe til sprinkelsenga.

Sydd litt til guttungen, og et skjørt til meg selv. Syns det er lettere med barneklær.

Back
Topp